کد خبر: ۱۳۵۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۰۹ دی ۱۳۹۸
امام جمعه مرودشت:

امروزه بالاترین سرمایه نظام ،اعتماد مردم به حاکمیت است

به گزارش سایت خبری شیرازه به نقل از مرودشت نا،امام جمعه مرودشت در مراسم یوم الله ۹دی ماه امسال که با حضور گسترده مردم ولایت مدار وانقلابی شهرستان مرودشت وجمع کثیری از خانواده های شهداء وایثارگران وجانبازان ومسئوولین اداره جات ونهادهای نظامی وانتظامی وبسیجیان در محل مسجدالرسول (ص)،این شهرستان برگزار گردید، با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد فتنه گران در کشور جولان دهند و پوزه دشمنان نظام با هوشیاری آحاد جامعه به خاک مالیده خواهد شد، افزود: حفظ نظام جمهوری اسلامی بر همگان واجب است و باید با اقتدار از این نظام مقدس محافظت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی خطیب جمعه مرودشت با بیان اینکه فتنه ۸۸ در ظاهر یک بداخلاقی انتخاباتی و یک اختلاف سیاسی بود که به درگیری، آشوب و فتنه تبدیل شد، یادآور شد : فتنه ۸۸ مربوط به انتخابات نمی شود بلکه دشمنان نظامبه ویژه در راس آنان آمریکای جنایتکاروهم دستان آنان، از سالها قبل سعی کردند طبق برنامه زمان بندی شده برای روزی حساس که بتوانند فتنه ای عظیم را طراحی و اجرا کنند و نظام اسلامی را دچار مشکل کنند.

آقائی با اشاره به اینکه فتنه هایی مشابه فتنه ۸۸ در صدر اسلام نیز وجود داشته است، گفت: امدادهای غیبی و اراده مردم برای خنثی کردن فتنه ها لازم و ملزوم یکدیگر هستند وخداوند منان سرنوشت یک ملت را زمانی به زیبایی رقم می زند که مردم آن ملت خواهان آن سرنوشت باشند.
وی ملازمت با اهل بیت پیغمبر وخاندان ایشان را تنها راه نجات مسلمان توصیه نمودوافزود:هر کس توصیه های اهل بیت را رها کند به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.
آقائی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا هیچ نظامی همچون نظام مقدس جمهوری اسلامی را مشاهده نخواهید کرد که ملت آن بر اساس مکتب اهل بیت و ولایت فقیه قدم بردارند،بیان کرد:امام راحل عظیم الشان انقلاب بر اساس تئوری ولایت فقیه اساس انقلاب را از سال ۱۳۴۲ آغاز وتا به امروز شاهد آن وحفظ این انقلاب بزرگ می باشیم .

وی در ادامه درخصوص ابعاد تبدیل شدن ۹ دی ماه به یوم الله بزرگ که هرساله توسط مردم گرامی نگه داشته میشود پرداخت وافزود:در سال ۱۳۸۸ قبل از انتخابات ریاست جمهوری ،اوضاع اقتصادی وسیاسی وثبات وامنیت کشورما درسطح بین الملل وخاورمیانه در بهترین حالت ممکن قرار داشت.

آقائی تصریح کرد:مشارکت ۸۵درصدی مردم در انتخابات ۸۸بی نظیر بود ومسئله تقلب در انتخابات که ازسوی دشمنان نظام مدت ها قبل طراحی گردیده بود ،تنها بهانه ای بود برای رسیدن به خواسته های پلید وشیطانی خود در جهت ضربه زدن به امنیت واقتدار ایران اسلامی در منطقه که با هوشیاری رهبر فرزانه انقلاب ومردم همیشه در صحنه ایران اسلامی تمامی نقشه های دشمنان نقش بر آب گردید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان مرودشت در ادامه بیان کرد:شکل گیری فتنه ۸۸را دوقطبی سنگین قبل از انتخابات شکل دادکه اگر این دوقطبی بودن انتخابات مانند همیشه با اعلام نتایج انتخابات تمام می شد ،مشکلی ایجاد نمی کرد،اما با بی درایتی برخی مسئولین وفتنه گری فتنه گران باعث شد که مردم را به کف خیابان ها کشانده وبا قرار دادن آنان در مقابل یکدیگر ونظام آتش فتنه بزرگ را روشن نمایند.

وی با بیان اینکه امروزه خواص، هم بر موضوع دوقطبی شدن انتخابات تاکید ویژه ای دارند،خاطرنشان کرد:در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی ومیان دوره ای خبرگان رهبری باید مراقب باشیم که جریانات دوقطبی صورت نگیرد.

آقائی تصریح کرد:این انتخابات پیش رو به سبب اینکه اولین انتخابات در گام دوم انقلاب محسوب میشود،یکی از مهم ترین انتخابات محسوب میشودوانتخاب نمایندگان انقلابی ،شجاع وبابصریت می تواند نقش مفیدی را برای از بین رفتن چالش های پیش رو داشته باشد.
آقائی در ادامه بزرگترین قدرت وابزار نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدرت ولایت فقیه دانست وافزود:خاموش شدن فتنه جز با کمک به سیره اهل بیت وتمسک به خاندان مطهر اهل بیت عصمت وطهارت صورت نگرفت وامروزه به لطف خداوند منان نظام ما از یک ولایت فقیه قدرتمند به عنوان نائب برحق منجی عالم بشریت(امام زمان عج) برخوردار می باشد و وظیفه همگی ما این است که در مسیر اهل بیت واطاعت از فرامین رهبری گام برداریم.

خبرنگار: سید بهنام موسوی




















































نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان