کد خبر: ۱۳۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۸
دستگیری باند سارقان اموال بانک ها‌ی شیراز در اغتشاشات آبان ماه؛

دوربین مدار بسته مسروقه بانک‌های شیراز در مرودشت کشف شد!

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۳ نفر سارق وسایل بانک‌های شیراز در اغتشاشات آبان‌ها سال جاری و کشف انواع اموال مسروقه خبر داد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی از انتقال چند دستگاه کولر گازی و دوربین مدار بسته مسروقه به وسیله یک دستگاه پژو ۲۰۶ به مرودشت مطلع شدند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: ماموران سریعا با عوامل گشت بسیج به محور‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان مرودشت اعزام و خودرو حامل اموال مسروقه را مشاهده که پس از دستور ایست راننده بدون توجه از محل متواری که پس از مسافتی تعقیب و گریز آن را توقیف کردند.

سرهنگ زراعتیان افزود: در بازرسی از این خودرو تعداد ۳ دستگاه کولر گازی و یک عدد دوربین مدار بسته مسروقه متعلق به بانک‌های شیراز کشف کردند.

این مقام انتظامی انتظامی با بیان اینکه ۳ سرنشین خودرو در بازجویی اقرار کردند مقداری اموال مسروقه را نیز به یک گاراژ ضایعاتی فروخته‌اند، گفت: بلافاصله گروهی از ماموران به محل اعزام و اموالی از قبیل یک دستگاه پول شمار، ۱۲ عدد پوسته سرور کامپیوتر، یک عدد مخزن کپسول آتش نشانی و تعدادی صندلی فلزی سوخته را کشف و مالک گاراژ را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت بیان کرد: در این خصوص هر ۴ نفر سارق و خریدار اموال مسروقه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظرات بینندگان