کد خبر: ۱۳۵۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

اعزام مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پاسارگاد به مشهد مقدس

اعزام سومین کاروان شوق زیارت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاسارگاد به مشهد مقدس
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاسارگاد سومین کاروان زیارتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان پاسارگاد به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) امروز دهم دی ماه به زیارت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) اعزام شدند.
 محمد مرید زاده رییس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان پاسارگاد گفت به مناسبت ولادت بزرگ بانوی صبرو استقامت و اسوه پایداری حضرت زینب کبری سلام الله علیه سومین کاروان زیارتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان پاسارگاد در قالب اردوهای شوق زیارت برگزار شد. 
مرید زاده با بیان این مطلب افزود در سال جاری تا کنون تعداد یکصد و سی نفر از خواهران و برادران تحت حمایت این شهرستان به زیارت عتبات عالیات و مشهد مفدس مشرف شده اند که با این اعزام تعداد چهل و پنج نفر دیگر از خواهران به پابوس آقا شرف یاب میشوند. 
وی همچنین گفت که تا پایان سال یک کاروان دیگر اعزام خواهند شد که جمعا تعداد دویست و ده نفر از مددجویان به این سفر معنوی اعزام میشوند. در پایان از عنایات همه مردم مومن و متدین شهرستان که در این امر معنوی مشارکت داشتند تقدیر و تشکر بعمل می آید.
نظرات بینندگان