کد خبر: ۱۳۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۸
در بسیج دانشجویی استان فارس:

قرارگاه انتخاباتی شهید مدرس تشکیل شد

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس دهم سعید یوسفی از تشکیل قرارگاه انتخاباتی شهید مدرس در بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه، سعید یوسفی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری گفت قطعا  انتخابات در جمهوری اسلامی یکی از مهمترین موضوعات بوده و در مقاطع مختلف تاریخی تاثیرات بسزایی در پیشرفت انقلاب داشته است .
وی انتخابات در جمهوری اسلامی را نماد مردم سالاری دینی و شناسنامه یک حکومت دینی در عصر حاضر برشمرد و آن را مسیر ریل گذاری یک جامعه اسلامی برای نیل اهداف عالیه عنوان نمود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: می بایست تمام تلاش ها برای روشنگری و بصیرت افزایی لازم در انتخاب فرد اصلح لازم و ضروری است. مجلس آینده باید عزت جمهوری اسلامی را بالاتر برده و مجلسی متخصص و انقلابی باشد که خود زمینه ساز ایجاد دولت جوان انقلابی در آینده شود.

یوسفی با بیان اینکه تحقق اهداف ذکر شده در بسیج دانشجویی نیازمند ایجاد  ساز و کاری مناسب با محیط دانشجویی و فضای دانشگاهی است  افزود با حضور جمعی از نخبگان بسیجی در بسیج دانشجویی استان فارس قرارگاهی تحت عنوان «قرارگاه انتخاباتی شهید مدرس» راه اندازی که با برنامه‌ریزی لازم تا روز انتخابات فعالیت های لازم برای نیل به اهداف ذکر شده در انتخابات را دنبال کند.

قرارگاه انتخاباتی شهید مدرس تشکیل شد
نظرات بینندگان