کد خبر: ۱۳۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۲ دی ۱۳۹۸
کمالی سروستانی فرماندار استهبان خواستار شد:

ضرورت راه اندازی رشته های صنایع غذایی، تغذیه و گردشگری در استهبان

همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار جلسه‌ای با حضور مسئولان محلی استهبان و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار شد.

به گزارش شیرازه به نقل از استهبان آنلاین ،همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار جلسه‌ای با حضور مسئولان محلی استهبان و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان برگزار شد.

راه اندازی رشته هایی همچون صنایع غذایی ،تغذیه و گردشگری به منظور جذب دانشجو و ایجاد فضای کسب و کار نیاز استهبان است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی  استان فارس در این جلسه با توضیح قابلیت ها و پتانسیل های خوب شهرستان از جمله بسترهای خوب گردشگری و کشاورزی ، زیرساخت های مناسب دانشگاه آزاد و از همه مهمتر خصائل خوب مردم درخواست امایش و افزایش رشته ها را اعلام داشتند .

سیروس صابری با برشمردن برخی از ویژگی‌های شخصیتی و منحصربه‌فرد امام راحل و مقام معظم رهبری، نقش استادان و مسئولان دانشگاه را سازنده و کاربردی دانست.

وی با مهم‌دانستن امر تربیت نیروهای متعهد و آموزش افراد متخصص در راستای اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها، ارتباط و تعامل خوب مسئولان و کارکنان خدوم دانشگاه با مدیران و مسئولان شهرستان را از نکات مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: که دانشگاه آزاد استهبان الگویی مناسب برای دانشگاه‌های سراسر کشور خواهد بود.

در ادامه فرماندار استهبان نیز در زمینه راه اندازی رشته هایی همچون صنایع غذایی،تغذیه و گردشگری به لحاظ شرایط اقلیمی شهرستان و جذب دانشجو و ایجاد فضای کسب و کار و پتانسیل خوب دانشگاه ضروری دانست .

کمالی سروستانی حمایت مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی را برای تحقق اهداف متعالی دانشگاه امری ضروی دانسته و افزود: تعصب و تعهد مردم استهبان ستودنی است که برگرفته از مسائل مذهبی و قدمت و ریشه دار بودن فرهنگ شهرستان می باشد .
نویسنده :
محمد حسین مدحت
نظرات بینندگان