کد خبر: ۱۳۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

رفع تصرف ۱۳۰ هزار مترمربع اراضی ملی و دولتی در فارس

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت: با تلاش مامورین یگان حفاظت ۱۳۰هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش ۷۹ میلیارد ریال رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.
سرهنگ حسین مهدوی نژاد گفت: ارزش ۱۳۰هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش ۷۹ میلیارد ریال در آذرماه امسال در سطح استان فارس توسط مامورین یگان حفاظت از دست سودجویان و زمین خواران بازپس گرفته و به بیت المال بازگردانده شد.

او افزود: ۳ مورد اجرای احکام به میزان ۸۳ هزار متر مربع به ارزش ریالی ۴۲ میلیارد ریال نیز توسط این یگان در آذرماه ۹۸ انجام شده است.

مهدوی‌نژاد بیان کرد: یگان حفاظت بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می‌کند.

فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه نقش مردم در پیشگیری از تصرف اراضی ملی بسیار ارزنده است، درخواست کرد که هر یک از شهروندان در صورت مشاهده یا اطلاع از تصرف غیرقانونی اراضی یا انجام ساخت و ساز در اراضی ملی، با یگان حفاظت راه و شهرسازی تلفن شماره ۰۷۱۳۶۴۹۰۷۱۷ تماس گرفته و مورد را گزارش دهند.

مهدوی‌نژاد گفت: هر یک از شهروندان در استان فارس قصد خرید ملک در محدوده و حریم شهرهای مختلف را دارند، حتما قبل از نهایی کردن معامله، از طریق اداره کل راه و شهرسازی استعلام لازم را انجام دهند.
نظرات بینندگان