کد خبر: ۱۳۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۲ دی ۱۳۹۸
با گذشت 2 روز از انتشار تصاویر؛

سکوت وزارت علوم پیرامون حواشی رئیس دانشگاه پیام نور در تایلند

حضور محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در یک مراسم رقص در کشور تایلند حاشیه هایی به همراه داشت که تاکنون هیچ یک از مقامات مسئول در این خصوص پاسخی نداده اند.
طی روزهای گذشته تصاویری از حضور محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در یک مراسم رقص در کشور تایلند منتشر شده است.

با وجود انتقادات فراوان نسبت به حضور رئیس دانشگاه پیام نور در چنین مراسمی و تلاش وی برای فیلمبرداری از این مراسم، تاکنون هیچ واکنش رسمی از سوی این دانشگاه درباره این موضوع صورت نگرفته است.

از طرف دیگر وزارت علوم به عنوان نهاد بالادست در این دانشگاه تا کنون پاسخ روشنی به این حاشیه ها نداده است.

وزیر علوم درباره سفر رئیس دانشگاه پیام نور به تایلند و تصاویر منتشر شده از وی در مراسمی نامتعارف در این کشور اظهار داشت: خودشان باید درباره این موضوع توضیح دهند. نشستی برگزار کردند و ظاهرا در ابتدای این نشست مراسمی برگزار شده که تصاویر آن منتشر شده است. اعلام کردیم این موضوع را بررسی کنند.

وی در پاسخ به اینکه ظاهرا رئیس دانشگاه پیام نور سفرهای متعددی می‌رود و دلیل این سفرها چیست اضافه کرد: این مسئله به این بر می‌گردد که برای چه برنامه‌هایی به سفر رفته است. درباره این سفر گفته‌ایم موضوع بررسی شود.

اگرچه منصور غلامی متذکر شده است که خود دانشگاه پیام نور باید پاسخ این مساله را بدهد اما همچنان مسئولان این دانشگاه سکوت را بر پاسخگویی ترجیح داده اند.

 طی روزهای گذشته تصاویری از حضور زمانی، رئیس دانشگاه پیام‌نور در مراسمی غیرمتعارف در تایلند منتشر شد. گفته می‌شود وی برای انعقاد تفاهم نامه‌ای با یکی از دانشگاه‌های این کشور به این سفر رفته است. مسئولان دانشگاه پیام نور تاکنون درباره این موضوع توضیحی ندادند.

زمانی در آذرماه سال 96 توسط منصور غلامی به سمت ریاست دانشگاه پیام نور کشور منصوب شده است.

انتهای پیام/ط


نظرات بینندگان