کد خبر: ۱۳۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

تیم والیبال ستارگان شیراز مقابل سایپا تهران شکست خورد/ مربی تیم: سالن برای تمرین نداریم/ سالن خانه والیبال شیراز را به ما نمی‌دهند!

تیم ستارگان شیراز در رقابت‌های والیبال برتر بانوان کشور مقابل تیم سایپا تهران شکست خورد.
در این بازی که از هفته ششم این رقابت‌ها پنجشنبه در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار شد، همانگونه که پیش‌بینی می‌شد تیم جوان ستارگان شیراز برابر تیم سایپا که در رده دوم جدول قرار دارد و از تیم‌های مدعی قهرمانی است با نتیجه سه بر صفر شکست را پذیرا شد.

تیم ساپیا این بازی را در سه گیم متوالی و با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۰ از سد میزبان خود گذشت و با دست پُر شیراز را ترک کرد.

سالن تمرین نداریم


مربی تیم والیبال ستارگان شیراز پس از این دیدار در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: سالن برای تمرین نداریم و خانه والیبال شیراز را که در اختیار هیات این شهر است به ما نمی‌دهند.

طاهره بهرام زاده ادامه داد: برای تمرین، در این هفته سالن نداشتیم و با مشکل بسیار مواجه بودیم که امیدواریم این تنها مشکل ما حل شود.

نایب رییس هیات والیبال فارس ادامه داد: بازی ما مقابل سایپا قرار بود در ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در سالن شهید دسغیب برگزار شود اما به دلیل بازی تیم فوتسال ارژن ناگزیر شدیم ساعت ۱۱ صبح بازی کنیم که این امر مشکلاتی را برای ما به وجود آورد چرا که فدراسیون و تیم حریف حاضر نبودند بازی را در ساعت دیگری برگزار کنیم و در نهایت این بازی با موافقت فدارسیون ساعت 11 صبح انجام شد.

۳۰ در صد قرارداد بازیکنان پرداخت شده است

بهرام زاده با بیان اینکه تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که ۳۰ در صد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده است، افزود : این امر در حالی رخ داده است که از تیم‌هایی که حامی مالی (اسپانسر) دارند، جلوتر هستیم.

وی اضافه کرد: هیات والیبال استان فارس همه گونه همکاری را انجام داده و تمام هزینه‌های سفر را پرداخت کرده است که این موضوع قابل تقدیر است.

تیم ستارگان شیراز تا پیش از این بازی با ۶ امتیاز در رده چهار جدول قرار داشت و باید منتظر ماند که سایر دیدارهای این هفته که فردا (جمعه) برگزار می‌شود چه نتایجی رقم می‌خورد تا جایگاه این تیم در هفته ششم مشخص شود.

تیم ستارگان شیراز در هفته هشتم این رقابت‌ها، بیست و ششم دی‌ماه 98 در قزوین میزبان تیم شهرداری این شهر است.

در رقابت‌های والیبال لیگ برتر بانوان ۹ تیم شرکت دارند و به صورت رفت و برگشت با هم بازی خواهند کرد.
نظرات بینندگان