کد خبر: ۱۳۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

تنها یک نفر از فارس به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان دعوت شد

از سوی حسین عبدی، سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان، ۳۳ بازیکن به اردوی این تیم دعوت شده‌اند که سهمیه فارس تنها یک فوتبالیست است.
علی اکبر رنجبر، تنها بازیکن دعوت شده از استان فارس است که این امر بیانگر ضعف در ساختار فوتبال پایه‌های این استان است که نیاز به نظارت بیشتری روی باشگاه‌ها و تیم‌های فارس دارد.

همچنین در این اردو، تهران با ۱۸ بازیکن، اصفهان با پنج بازیکن و مازندران با چهار فوتبالیست بیشترین سهمیه را در اردوی تیم ملی دارند.

استان‌های فارس، کرمان، خوزستان و گیلان هم با یک بازیکن کمترین سهمیه را دارند.

 در سال‌های نه چندان دور تعداد بیشتری از بازیکنان فارس هم به اردوی تیم ملی دعوت می‌شدند و هم به عضویت این تیم در می‌آمدند.

بی شک  یک جای کار اشکال دارد که سهمیه استان فارس که استعدادهای زیادی نیز در آن وجود دارد تنها یک بازیکن است که آن هم معلوم نیست در فهرست نهایی قرار گیرد.

دور جدید تمرینات تیم ملی از پانزدهم لغایت نوزدهم دی‌ماه ۹۸ برای حضور در مرحله نهایی رقابت‌های آسیایی در مجموعه پردیس غدیر تهران برگزار می‌شود.

مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا از بیست و ششم شهریور تا سیزدهم مهرماه ۱۳۹۹ به میزبانی بحرین برگزار خواهد شد تا در نهایت تکلیف تیم‌های صعود کننده از قاره آسیا به نوزدهمین دوره جام جهانی فوتبال زیر ۱۷سال به میزبانی کشور پرو در سال ۲۰۲۱ مشخص شود.
نظرات بینندگان