کد خبر: ۱۳۵۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۸
امام جمعه شیراز:

نابودی اسرائیل نزدیک بود، نزدیک تر شد

امروز نفوذ جمهوری اسلامی ایران و رهبری در دل امت اسلام و تا غرب آفریقا به گونه ای است که با یک فرمان همه به میدان می آیند. بدانند که امت اسلام بیدار شده و تمام کاخ کفر را بر سر کافران خراب خواهد کرد.
به گزارش شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز  در خطبه نماز جمعه امروز شیراز ضمن عرض تسلیت و تبریک به محضر امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم گرانقدر ایران به خاطر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، شهادت این مرد بزرگ را دمیده شدن یک روح تازه در کالبد مقاومت و انقلاب دانست و افزود: همه کسانی که در هدف جنگ نرم دشمن قرار گرفته بودند با شهادت این سردار بیدار شدند.

وی تصریح کرد: نقش شهادت این است که همه انسان ها را نسبت به اینکه اگر میخواهی از حیثیت مملکت خود دفاع کنی گردن کج کردن فایده ای ندارد و باید مقاومت کرد، بیدار می کند.

آیت الله دژکام یکی از پیام های شهادت سردار را بیداری اهل ایمان عنوان نمود و گفت: اگر دست دشمنان به شما برسد هیچ مراعاتی نمی کند و همه را خواهند کشت.
وی اضافه کرد: بعضی ها بدانند که دشمنان به نوکران خودشان هم رحم نخواهند کرد پس مثل حاج قاسم مرد باشید و بدانید صلاح اسلام و مسلمین در چیست و همان راه را ادامه دهید.این پیام سردار سلیمانی و همرزمانش شهید اش است.

خطیب نماز جمعه شیراز آمیخته شدن خون شهید سلیمانی و شهید ابومهندس را نشان از دشمنی دشمنان با اسلام و مسلمانی انسان ها عنوان کرد و گفت: تا ما از مسلمانی خود نکشیم، دشمنان هم از دشمنی خود دست نخواهند کشید. دشمنان کورخوانده اند که ما دست از دینمان بر می داریم.
 سربازانی که توسط سردار سلیمانی تربیت شده اند هستند و حضور پرشور مردم نشان از تجدید بیعت با شهدا و آرمان های امام دارد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با عنوان اینکه کاری که در این برهه حساس باید انجام شود اطاعت و فرمان برداری از رهبر انقلاب است تصریح کرد: به محضر رهبری انقلاب عرض میکنیم که باورمان این است که سربازی شما، سربازی پیامبر (ص) و خدای متعال است. 
دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در طول پیروزی انقلاب همه حیله های خود را به کار برده اند. 

آیت الله دژکام:ترامپ با وقاحت دوسال پیش از برجام خارج شد و هیچ کس به او چیزی نگفت، هنوز این ها مزه مشت آهنین حزب الله را نچشیده اند. اینقدر این نظام با توکل برخدا محکم ایستاده است که نمی توانند اراده پولادین این ملت را تضعیف کنند.
امام جمعه شیراز خطاب به آمریکا: اگر این کار غلط را انجام داده، بدان که با خدا در افتاده ای. نابودی اسرائیل نزدیک بود، نزدیک تر شد. امروز نفوذ جمهوری اسلامی ایران و رهبری در دل امت اسلام و تا غرب آفریقا به گونه ای است که با یک فرمان همه به میدان می آیند. بدانند که امت اسلام بیدار شده و تمام کاخ کفر را بر سر کافران خراب خواهد کرد.

امام جمعه شیراز در پایان گفت: مردم با عزت و سربلندی ایستاده است و بار انقلاب را بر دوش می کشد. نشود فردی که مسئولیت دارد کاری از دستش برای ملت برآید ولی انجام ندهد.
آنچه که کی توانید بدون هیچ دریغی نسبت به مردم بذل کنید تا خداوند به شما لطف کند.
باید در این برهه همه با یکدیگر مهربان باشند و علیه دشمنان خودشان عمل کنند.
نظرات بینندگان