کد خبر: ۱۳۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

هنرمندان در سوگ سردار دلها

هنرمندان سینما و تلویزیون، با انتشار پیام هایی در فضای مجازی، شهادت سردار دلها را تسلیت گفتند.

به گزارش شیرازه، با انتشار خبر شهادت سردار سلیمانی، همه آحاد ملت ایران، و حتی فراتر از آن، همه آزادگان جهان، در غم و ماتم فرو رفتند. هنرمندان ایران زمین هم با انتشار پیام ها و پست هایی در فضای مجازی و در صفحات شخصی خود، این حادثه را به هم میهنان تسلیت گفته و ابراز تأسف و ناراحتی کردند.

هنرمندان در سوگ سردار دلها

لیلا اوتادی در صفحه اینستگرامش با عکسی از سردار شهید قاسم سلیمانی نوشت: جهان، تسلیت. مرد سیاسی محبوب دلها که پشت میز نبود و به جای حرف، در میادین جنگ عمل می کرد، پروازت مبارک.

در زندگی پرافتخار شما همین بس که چهره سپاه داعش را از جهان پاک کردی. بخواب سردار؛ خسته بودی که در پروازت هرکسی دست داشت، روحش تاآرام و لعن و نفرین تمامی مردم خاورمیانه و جهان به دنبالش.

هنرمندان در سوگ سردار دلها

بهنوش بختیاری، در پستی برای این شهید عزیز نوشت: اسمتون منو یاد انصاف، عدل و شجاعت می انداخت...آقایون وصل...دوستان متصل به بالا...اصلا این کلمات به گوشتان خورده؟ روحت شاد بزرگمرد دوران.

هنرمندان در سوگ سردار دلها

و در پستی دیگر به فاصله چند دقیقه بعد، با اعلام اینکه حاج قاسم سلیمالنی و ابومهدی المهندس به شهادت رسیدند، نوشت: شجاعت، راه و سرنوشت مردان خداست. در راه عقیده رفتن، مرد می خواهد...چه د رخیابان، چه در جبهه جنگ.

حاج قاسم خجسته باد ا ین افتخار، گوارای وجودت این شهادت و شهامت.

هنرمندان در سوگ سردار دلها

بهاره رهنما هم از حذف خبر تسلیت شهادتت قهرمان ملی ایران، قاسم سلیمانی توسط اینستگرام با انتشار عکسی خبر داد.

هنرمندان در سوگ سردار دلها

داریوش فرضیایی صفحه خود را به نشانه عزا سیاه کرد و محمدرضا شریفی نیا شهادت را نه یک باختن، بلکه یک انتخاب دانست و ادامه داد: و آن انتخابی است که در آن مجاهد با قربانی کردن خود درآستانه معبود خوبش و محراب عشق پیروز می شود. شهادت هنر مردان خداست.

هنرمندان در سوگ سردار دلها

کامبیز دیرباز هم با انتشار کلیپی از لحظات شهادت مجید سوزوکی نوشت: سلام من را به مجید سوزوکی و رفقاش برسون ژنرال.


هنرمندان در سوگ سردار دلهاهنرمندان در سوگ سردار دلها

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان