کد خبر: ۱۳۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

راه اندازی بازارگاه نهاد‌‌‌‌‌‌‌ه های کشاورزی در فارس

سامانه بازارگاه با هدف تسریع در خرید و فروش نهاده‌های کشاورزی در استان فارس راه اندازی شد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس، گفت: فعالان بخش د‌‌‌‌‌‌‌ام و طیور برای خرید نهاد‌‌‌‌‌‌‌ه های کشاورزی باید به بازارگاه نهاد‌‌‌‌‌‌‌ه های کشاورزی به نشانی sps.bki.ir مراجعه و نهاده مورد نیازشان را از این سامانه بصورت آنلاین خرید‌‌‌‌‌‌‌اری کنند‌‌‌‌‌‌‌.

رنجبر با بیان اینکه خرید اینترنتی  نهاده های کشاورزی از نیمه دی ماه  الزامی می شود، افزود: تاکنون هزار و ٢٧٤ نفر از فارس در بازارگاه نهاده ‏های کشاورزی عضو شده اند.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه فعالان بخش دام و طیور از جمله بهره برداران حقیقی و حقوقی، اتحادیه ها، تشکل‌ها و زنجیره‌های تولید برای خرید نهاده‌های مورد نیاز باید در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی نام نویسی کنند، افزود: این افراد به منظور نام نویسی و تکمیل اطلاعات باید به سامانه بازارگاه مراجعه کنند.

رنجبر با بیان اینکه در حال حاضر برخی از  نهاده‌های دامی مانند سویا، جو و ذرت را می توان از سامانه مذکور  خریداری کرد، گفت: در آینده نزدیک عرضه و فروش نهاده‌ها صرفا از طریق سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: سامانه بازارگاه نهاد‌های کشاورزی با هدف تسریع در خرید و فروش نهاده‌های دامی، تسهیل امورتولیدکنندگان و مصرف کنندگان نهاده‌های دامی، جلوگیری از توزیع نامناسب نهاده‌های کشاورزی، تثبیت قیمت گذاری و همچنین جلوگیری از واسطه گری طراحی شده است.

 
نظرات بینندگان