کد خبر: ۱۳۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۸
شهردار کنارتخته در گفتگو با شیرازه:

میدان اصلی شهر کنارتخته به نام "سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی" نامگذاری شد

موحدیانی گفت: میدان اصلی در مسیر جاده ترانزیت شیراز به جنوب و جنوب غربی را به نام شهید سلیمانی نامگذاری کردیم.

حسین موحدیانی، شهردار کنارتخته در گفتگو با خبرنگار شیرازه، با بیان اینکه میدان اصلی شهر کنارتخته در 30سال گذشته هیچ تغییری نداشته است، اظهار داشت: مدتی است که دست به تعمیر و توسعه این میدان زده ایم و با وجود کمبود بودجه، اما برای توسعه شهر این کار را لازم دانستیم.

وی با بیان اینکه این میدان در مسیر کازرون به سمت بوشهر و بزرگ ترین میدان در مسیر این جاده است افزود: با توجه به اینکه این میدان به نماد شهر مبدل خواهد شد و در مسیر ترانزیت از شیراز و کازرون به جنوب و جنوب غربی، به استانهای بوشهر و خوزستان است، تصمیم گرفتیم که آن را بازسازی و توسعه دهیم.

میدان اصلی شهر خشت به نام

موجدیانی تصریح کرد: با توجه به مصیبتی که از روز جمعه به ملت ایران وارد شده، از همان لحظات اولیه انتشار خبر شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، این میدان را سیاه پوش کرده و نام آن را به این مناسبت با تصویب شورای شهر، به نام "میدان سردار سلیمانی" تغییر دادیم.

میدان اصلی شهر خشت به نام

شهردار کنارتخته ادامه داد: من تمام تلاشم را در راه بازسازی و توسعه این میدان خواهم کرد و امیدوارم الطاف این سردار شهید شامل حالمان شود و به بهترین وجه آن را به اتمام برسانیم که شوق خدمت به مردم همان شوق جهاد است و چه جهادی بهتر از این خدمت؟

وی تصریح کرد: ما این نام را بر میدان اصلی گذاشتیم تا همیشه در یاد ما و نسل های بعد بماند که چه خون ها ریخته شد تا ما در آرامش و امنیت زندگی کنیم.

به گفته وی، نامگذاری خیابان ها و میادین و اماکن به نام شهدا، حفظ فرهنگ ایثار و شهادت است تا به نسلهای آینده مان بگوییم که چه عزیزانی را برای این امنیت و آرامش از دست دادیم.

میدان اصلی شهر خشت به نام

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان