کد خبر: ۱۳۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۸
فرمانده سپاه فجر:

همه اقشار مردم با سلایق مختلف دلدادۀ شهید سلیمانی هستند

فرمانده سپاه فجر گفت: همه اقشار ملت ایران و ملت های منطقه از جمله ملت عراق دلدادۀ شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی هستند.
سردار سید هاشم غیاثی با گرامیداشت یاد و پاسداشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: کار بزرگ و نقش تاثیرگذار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با استکبار جهانی و بر هم زدن نقشه های پلید آنان برای کشورهای منطقه هرگز از اذهان ملت های مسلمان و مظلوم پاک نخواهد شد.

او با بیان اینکه راهپیمایی و تجمع باشکوه مردم شریف فارس در پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش روز فردا در شیراز برگزار می شود، گفت: بدون شک مردم مومن و انقلابی فارس در این مراسم حضور گسترده ای خواهند داشت و پیام اصلی حضور مردم "حمایت از جبهه مقاومت اسلامی" و تاکید بر ادامه راه این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انتقام سختی از جنایتکاران آمریکایی گرفته خواهد شد، گفت: شهادت این مرد حماسه ساز زمینه پیروزی بزرگ بر استکبار جهانی و صهیونیست ها را فراهم خواهد آورد و نام او برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی و در اذهان ملت های آزاده جهان ثبت شده است.

سردار غیاثی افزود: همه اقشار ملت ایران و ملت های منطقه از جمله ملت عراق دلدادۀ شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی هستند و در چند روز گذشته این دلدادگی خود را با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکرهای مطهر این شهدا به اثبات رسانده اند.
نظرات بینندگان