کد خبر: ۱۳۵۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

رونمایی از کتاب «کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس»

دو اثر فاخر و شاخص حوزه دفاع مقدس و مقاومت شامل«کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس» در نمایشگاه سراسری باغ موزه دفاع مقدس تهران رونمایی شد.
دو اثر فاخر و شاخص استان فارس در حوزه‌های دفاع مقدس و انقلاب که شامل کتاب‌های «کتیبه ژنرال» و «استهبان در دفاع مقدس» می‌باشد صبح امروز ۱۸ دیماه در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور رییس بنیاد حفظ آثار و نش ارزش‌های دفاع مقدس و مدیران کل بنیاد استان‌ها و دیگر مسئولین در نمایشگاه سراسری باغ موزه دفاع مقدس تهران رونمایی شد.

این اثر‌ها شامل چاپ دوم کتاب رمان بلند و درخشان «کتیبه ژنرال» می‌باشد که به قلم «اکبر صحرایی» در قالب رقعی و در ۱۰۰ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی قم به نگارش درامده است.

کتاب «کتیبه ژنرال» محصول پنج سال تلاش­ نویسنده است که با ساختار بدیع و توصیف­های زنده و ملموس و روایتگری­های هنرمندانه، بسیاری از حوادث قبل و بعد از انقلاب را به تصویر کشیده است.

همچنین «استهبان در دفاع مقدس» این کتاب ارزنده که به قلم رزمنده دفاع مقدس «محمدجواد اسلامی» در قالب وزیری و در 1200 صفحه منتشر شده است که شامل فرهنگ­نامه شهداء شهر قرآنی و جهادی استهبان می­باشد که از طرح بدیع و جذابی برخوردار است و می‌تواند الگوی موفقی برای همه شهرستان­های کشور در حوزه ادبیات دفاع مقدس قلمداد کرد.

کتاب استهبان در دفاع مقدس حاصل چهار سال پژوهش­های وسیع نویسنده است که با همت بلند و شورمندی شهدایی به اتمام رسیده است. این اثر، کتابی مرجع برای پژوهشگران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

نظرات بینندگان