کد خبر: ۱۳۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۹ دی ۱۳۹۸
امام جمعه شیراز:

خارج کردن آمریکا و اسرائیل از منطقه انتقام خون شهید سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: انتقام خون شهید سردار سلیمانی چیزی جز بیرون راندن آمریکا و اسرائیل از منطقه نیست.
 آیت الله لطف الله دژکام چهارشنبه شب در مراسم یادبود شهید سلیمانی بیان کرد: حیاتی که خون شهید سلیمانی به جهان اسلام بخشید این است دیگر مورد استعمار کشورهای غربی قرار نگیرند و بایستی مانند جمهوری اسلامی ایران به استقلال برسند.

وی با اشاره به اینکه زمان قطع دست استکبار جهانی از کشورهای اسلامی فرارسیده است عنوان کرد: تحول عظیمی در جهان در حال شکل گیری است و یکی از تحولات اشارات رهبری مبنی بر آمادگی جهان برای ظهور حضرت مهدی است.

امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه یکی از اصلی ترین اقدامات جمهوری اسلامی ایران زنده کردن یاد خدا در جهان بود تصریح کرد: یک سال قبل در چنین روزهایی مقام معظم رهبری گام دوم انقلاب را تبیین فرمودند و یکی از اهداف گام دوم آمادگی برای ظهور بود.

وی معتقد است که رخدادی در جهان در حال شکل‌گیری است که مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) را فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در خصوص انتقام سخت نیز متذکر شد: در انتقام سخت نباید تنها آمریکا مورد هدف باشد بلکه هم‌پیمان های استکبار جهانی نظیر اسرائیل نیز در این انتقام سخت مورد توجه جمهوری اسلامی است.

آیت الله دژکام ضمن تشکر از سربازان انقلاب و ضربه به آمریکا یادآور شد: ضربه سپاه به پایگاه آمریکایی مستقر در عراق مهلک و سنگین بود اما فراموش نشود که این اولین گام در راه انتقام سخت است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سخنان رهبری عنوان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند صهیونیست‌ها به صورت ذاتی با اسلام و ایران دشمن اند البته این افراد نه تنها با اسلام بلکه با تمامی ادیان الهی دشمنی دارند.

نظرات بینندگان