کد خبر: ۱۳۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۸
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس:

تخلف ٨٨٠ میلیون تومانی واحدهای صنفی فارس

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: بیش از ١٨ هزار و ٧٣٩ بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده که بیش از هزار و ٨٣۵ پرونده تخلف واحدهای صنفی محرز شده است.
حمیدرضا ایزدی چهارشنبه در شورای اداری استان بیان کرد: از میان پرونده‌های شکایات و تخلفات واحدهای صنفی هزار و ۵١٠ پرونده بررسی شده و برای ١هزار و ٢٨٨ پرونده حکم صادر شده و واحدهای متخلف ٨٨٠ میلیون تومان جریمه شده‌اند

وی اضافه کرد: ١۶٧ قلم کالای ضروری روزانه قیمت آنان رصد و اعلام می‌شود.

ایزدی با تاکید بر اینکه هیچ افزایش قیمتی در مایحتاج مردم رخ نداده است بیان کرد: در جهت تأمین مایحتاج مردم هزار تن میوه که تأمین کننده نیاز انتهای سال است در حال عقد قرارداد هستیم و کنترل بازار انتهای سال نیزدر دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس در خصوص بازرسی از بازار نیز خاطرنشان کرد: در آبان ماه سه هفته به صورت شبانه روزی نسبت به رصد بازار اقدام شده و طی دو ماه گذشته تاکنون بازار روزانه رصد می‌شود.

وی افزود: کنترل بازار توسط بازرسان این سازمان در حال انجام بوده و نگاه ویژه بازرسی در میدان میوه و تره بار در حال انجام است.

او ادامه داد: تأمین ارد، گوشت گرم و گوشت مرغ انجام شده و بازرسی از انبارهای مختلف استان نیز صورت گرفته است.

وی در خصوص عرصه گاز مایع نیز عنوان کرد: بازرسی از ١٣ شرکت عرضه کننده گاز مایع در استان صورت گرفته و در زمان عرضه نیز سعی شده تا با حضور بازرسان این سازمان مشکلات پس از عرضه به حداقل برسد./مهر

نظرات بینندگان