کد خبر: ۱۳۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۸
سردار محمد طهرانی مقدم در استهبان گفت :

تمام همت حاج قاسم این بود که زمینه ظهور امام زمان را فراهم آورد

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۹ در محل مسجد جامع استهبان با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار گردید .
به گزارش خبرنگار شیرازه به نقل از استهبان آنلاین، مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۱۹ در محل مسجد جامع استهبان با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار گردید .

تمام همت حاج قاسم این بود که زمینه ظهور امام زمان را فراهم آورد
سردار محمد طهرانی مقدم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و دوستی دیرینه این سردار و شهید طهرانی مقدم، گفت : سال گذشته مقام معظم رهبری به منزل شهید طهرانی مقدم تشریف بردند و خاطره ای از این شهید بیان نمودند ؛ در یکی از ماموریت های سپاه به دعوت حاج حسن ، مقام معظم رهبری در یک شناور و در تنگه هرمز تشریف برده بودند و آنجا مشاهده کردند که موشکی از داخل آب بیرون آمد ، آنان پرسیدند که این موشک از کجا شلیک شد و به کجا می رود ؟ حاج حسن لبخندی زد و به رهبر گفته بود : مگر امر نفرمودید که نیاز هست که ناو ها زده شود و به هر جائی که شما امر کنید ، به این میگویند غیب . ما به استکبار جهانی اعلام میکنیم که این تیر های غیب همه جا وجود دارد .
تمام همت حاج قاسم این بود که زمینه ظهور امام زمان را فراهم آورد
وی در ادامه با اشاره به قدرت موشکی جمهوری اسلامی گفت : حاج حسن و حاج قاسم به ظرفیت های علمی داخلی تکیه کردند و با حمایت از جوانان باعث شدند که ما دارای چنین قدرتی در منطقه باشیم . در دنیا برای همه سردمداران جا افتاده که اعلام کردیم که ۱۹۲ نقطه را در پایگاه های آمریکایی هدف قرار خواهیم داد هر زمانی که خطائی از آنها سر بزند.انتقام خون سردار سلیمانی باید در شأن خون ایشان باشد . انتقام سخت دو ویژگی دارد . اول اینکه اسرائیل محو گردد . دوم : فروپاشی آمریکای جنایتکار. 

وی در ادامه گفت : با جمعی از دوستان خدمت علامه حسن زاده آملی رسیدیم ، ایشان فرمودند همانطور که امام زمان غیبت کبری داشته و سپس منجر به غیبت کبری شد ، الان در ظهور صغری هستیم و منتظر ظهور کبری حضرت . تمام همت حاج قاسم این بود که زمینه ظهور امام زمان را فراهم آورد.

پس از آن حجه الاسلام خاوری، امام جمعه  استهبان ضمن بیان این مسئله که تقوا پوششی دارد و پوشش آن جهاد است ، گفت :
در بین تمام مجاهدان عالم شخصیتی به نام مالک اشتر می درخشد . امیر المومنین (ع) می بفرمایند : خداوند مالک اشتر را رحمت کند ، آیا زنان دنیا میتوانند پسری را مانند مالک بدنیا آوردند ؟ آیا در عالم شخصیتی مانند حاج قاسم وجود دارد ، حضرت علی اشک میریزد و ناله میزند برای مالک اشتر. امیر المومنین می سوخت برای از دست دادن مالک .
تمام همت حاج قاسم این بود که زمینه ظهور امام زمان را فراهم آورد
ایشان در مورد شخصیت بارز سردار سلیمانی گفت : ایشان مانند مالک اشتر کوهی بود که هیچ پرنده ای توانایی رسیدن به او را نداشت .قاسم سلیمانی ما فردی بود که بعد از رفتنش شیعه ضربه دید «ای قاسم سلیمانی بر مثل تو باید اشک ریخت » . سلیمانی شخصیتی بزرگ بود  ، استوار و پابرجا بود . حاج قاسم یک عمر ایستادگی کرد در مسیر قرآن و دین . یک عمر سوخت در فراق دوستان شهید . حاج قاسم محکم و استوار بود در برابر صهیونیسم ، حاج قاسم اسرائیل را به ذلت کشانده بود . او بود که تمام عالم را در سوریه به زمین زد . 

ایشان در پایان گفت : دشمن آمده بود حرم ائمه اطهار را در عراق تخریب کند ، یک مرد ایستادگی کرد و آن حاج قاسم سلیمانی بود . او ناجی حرم های مطهر شد . امروز عالم شهادت می دهد که سلیمانی استوار ایستاد .
نویسنده :
محمد حسین مدحت
نظرات بینندگان