کد خبر: ۱۳۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۸
سردار غیب پرور سخنران مراسم هفتمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شیراز:

تبدیل عین الأسد به عین الجسد عامل نابودی قدرت خیالی آمریکا بود

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: تبدیل عین الأسد به عین الجسد نابودی قدرت خیالی آمریکا را به دنبال داشت.
 سردار غلامحسین غیب پرور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه شیراز با گرامی داشت یاد و خاطره شهید سلیمانی بیان کرد: از جمله دستاوردهای که شهادت قاسم سلیمانی داشت می‌توان به اتحاد ملی، از بین رفتن فتنه‌های اخیر، ایجاد امید و نشاط در جامعه اسلامی و امید به آینده اشاره کرد.

تبدیل عین الأسد به عین الجسد عامل نابودی قدرت خیالی آمریکا بود

 جاشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی ولایتمدار بود و در ولایت ذوب شده بود.
غیب پرور افزود: نباید بگوییم حضور مردم در مراسم گرامیداشت و تشییع و تدفین شهید سلیمانی در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود بلکه باید بگوییم در تاریخ اسلام، ایران و جهان بی نظیر بود.
سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور افزود: امت اسلام در یک هفته گذشته صحنه‌های بی بدیلی را در تجلیل از مقام والای سپهبد شهید قاسم سلیمانی رقم زدند.
وی با اشاره به سخنان ۲ روز گذشته رهبر معظم انقلاب در مورد سپهبد شهید سلیمانی گفت:اخلاص بزرگترین صفت حاج قاسم سلیمانی بود که این مهم را بار‌ها در ایشان مشاهده کردم و اخلاص در زاویه زاویه زندگی ایشان متبلور بود.
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: از ویژگی‌های دیگر شهید سلیمانی برنامه ریزی و تدبیر بود که اگر این تدبیر وجود نداشت در مقابل داعش نمی‌توانستیم پیروز شویم.
غیب پرور افزود: در مقابله با داعش از ایران، عراق، افعانستان و پاکستان به سوریه آمدند، اما تدبیر شهید سلیمانی باعث شکستن داعش شد.
او افزود: هدف قرار گرفتن دومین پایگاه بزرگ آمریکا در عراق و غرب آسیا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هیمنه آمریکا را شکست.
وی ادامه داد: من مسوول تحویل پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش در نجف بودم، هرجا که رفتیم مردم با شوق و علاقه برای تجلیل و تکریم از مقام آنان آمدند.
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی کسانی که او را نمی‌شناختند حضور داشتند و دوست و دشمن آمدند و این به دلیل اخلاص او بود.
غیب پرور افزود: انتقام خون شهید سلیمانی یک مطالبه مردمی بود که شهادت او زنده شدن امت اسلامی را به دنبال داشت و همه بی تاب بودند که یک سیلی محکم به آمریکایی‌ها زده شود.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها پیغام می‌دادند و تهدید می‌کردند، اما ما شجاعت را از سید الشهدا (ع) یاد گرفته ایم و فرزندان انقلاب اسلامی در سپاه سحرگاه ۱۸ دی ماه بزرگترین پایگاه آمریکا در غرب آسیا را هدف قرار دادند.
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: از جنگ جهانی دوم تا کنون که حدود ۷۵ سال می‌گذرد کسی نگاه چپ به آمریکا نکرده بود و حتی ابرقدرت‌ها جرات این کار را نداشتند، اما ایران با قدرت انقلاب اسلامی واسلام با شجاعت و تدبیر عین الاسد را به عین الاجسد تبدیل کرد.
سردار غیب پرور افزود: آمریکایی‌ها در ساعت اول پیغام دادند که می‌زنیم که به آن‌ها گفتیم ما هم می‌زنیم؛ نیت ما شکستن هیبت آمریکا بود که شکست.
وی ادامه داد: اگر آن‌ها خطا می‌کردند حداقل پنج هزار کشته روی دست ترامپ می‌گذاشتیم، نقاط آنان را شناسایی کردیم.
وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها اگر راست می‌گویند که پایگاه آنان آسیب ندیده چرا اجازه نمی‌دهند خبرنگاری وارد پایگاه شود؟
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنتی امام علی (ع) گفت: ترور شهید سلیمانی یک بغض ایجاد کرده و این بغض می‌ترکد و با ترکیدن بغض اضمحلال ایالات متحده امریکای جنایتکار را شاهد خواهیم بود.
سردار غیب پرور افزود: شهادت شهید سلیمانی اتحاد دوباره ملت را به دنبال داشت و مردم همانند سال پیروزی انقلاب اسلامی به میدان آمدند.
وی ادامه داد: خون شهید سلیمانی فتنه‌ها را شست، فتنه‌های اخیر خون مبارک می‌خواست که شهید سلیمانی خون خود را فدا کرد تا فتنه و فتنه گر نباشد.
جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: شهادت سپهبد سلیمانی امید و نشاط را به امت اسلام برگردانید و همه امیدوارانه به افق آینده نگاه می‌کنیم.
سردار غیب پرور افزود: شهادت شهید سلیمانی جرات و جسارت را در مقابل امریکا گسترش داد.
وی ادامه داد: قرار بود با شهادت قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس ایران اسلامی بترسد و نگذارند با سایر آزادگان ارتباط داشته باشیم و دایره فعالیت ایران را محدود کنند، اما این چنین نشد و خون‌ها باعث شد جسارت انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا بیشتر شود.
این مقام سپاه گفت: این شهادت باعث رعب و وحشت در دل هم پیمانان آمریکایی‌ها شد به گونه‌ای که حتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: به ما کاری نداشته باشید.
سردار غیب پرور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند باید دشمن شناسی داشته باشیم افزود: تلاش وسیعی صورت می‌گیرد که نظر مردم را تغییر دهند لذا باید دشمن شناس باشیم.
وی ادامه داد: معظم له همچنین بر لزوم دانستن نقشه دشمن تاکید داشتند که باید بدانیم دشمن در آینده می‌خواهد چه کاری چه کاری انجام دهد، ترامپ قمارباز می‌گوید آغوش برای صلح باز می‌کنیم، اما مردم دیگر فریب او را نمی‌خورند.

نظرات بینندگان