کد خبر: ۱۳۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۰ دی ۱۳۹۸

امام جمعه سعادت شهر: در طول تاریخ آمریکا رییس جمهوری احمق تر از ترامپ به خود ندیده است

حجت الاسلام عزیزی : طبق گفته رهبر عزیز انقلاب دنیا بداند ملت ایران و جبهه مقاومت از این به بعد آمریکا و رژیم صهیونیستی را عصبانی تر خواهد کرد و از موضع خود کوتاه نمی آیم.

به گزارش  شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد ، امام جمعه سعادت شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:

شهید حاج قاسم سلیمانی واقعا انسان با تقوایی بود ، به طوری که دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت در مورد شهید سلیمانی گفته است درکرمان به منزل پدر شهید سلیمانی رفتم واز پدر وی سوال کردم که چیکار کردید که همچنین پسری تربیت کرده اید و در جواب پدرش گفت ثمره بوجود آمدن همچنین فرزندی فقط و فقط لقمه حلال است .

وی ادامه داد : بعد از سیلی شب چهارشنبه هوا و فضای مقتدر سپاه منتظر صحبت و سخنرانی تند و طوفانی از سوی رهبر معظم انقلاب بودیم اما زبان ، چهره و بدن این حکیم انقلابی و الهی حکایت از یک آرامش و طمأنینه ایمانی داشت و به برکات شهادت سردار سلیمانی پرداخت و به مهمترین وظیفه مردم در مقابل دشمن سخن گفت و به انتقام از دشمن که رسید فرمودند انتقام سخت این است که دست آمریکا را باید از منطقه کوتاه کنیم.

حاج آقا عزیزی در ادامه گفت : طبق گفته رهبر عزیز انقلاب دنیا بداند ملت ایران و جبهه مقاومت از این به بعد آمریکا و رژیم صهیونیستی را عصبانی تر خواهد کرد و از موضع خود کوتاه نمی آیم.

وی در مورد انتقام سخت گفت : اقدام شب چهارشنبه هوا و فضای مقتدر سپاه انتقام نبود فقط یک سیلی بود که کمی دل مردم ایران را خوشحال کرد . در طول تاریخ هیچ کشوری نتوانسته به پایگاه های آمریکا حمله نظامی کند ولی ما با قدرت اینکار را انجام دادیم. در طول تاریخ کم آمریکا رییس جمهوری احمق تر و دروغگو تر از ترامپ به خود ندیده است و ترامپ یک جانور وحشی است . حماقت در ذات ترامپ و اسراییلی هاست و تفکر مغز الکی مستکبران آمریکایی و صهیونیستی عاجز از فهم مناسبات موجود در ایران انقلابی است و مانند همیشه محاسباتشان اشتباه از آب در آمد.

امام جمعه سعادت شهر گفت : انتقام سخت راهبردی باید با زمان و تقویم مناسب طراحی شود و با محاسبات دقیق و قاطع باشد . انتقام راهبردی باید شامل حال اقدامات آتش به اختیار جبهه مقاومت در گسترده جغرافیای جهان باشد و انتقام راهبردی در نتیجه باید اخراج آمریکا از غرب آسیا و نابودی با سرعت رژیم نجس صهیونیستی از روی کره خاکی باشد و همه بدانند که انتقام سخت محقق خواهد شد .

حاج آقا عزیزی ادامه داد : دشمن مانند سگی است که اگر در مقابلش عقب نشینی کنیم حمله میکند ولی اگر در مقابلش سنگ در دست بگیریم و به سمتش پرتاب کنیم فرار را بر قرار ترجیح می دهد . و آنچه سایه جنگ را از کشور دور میکند مقاومت فعال و بازدارنده است و از این به بعد رژیم فاسد صهیونیستی بداند باید از موشک های جبهه مقاومت لبنان و ایران بترسد .

نظرات بینندگان