کد خبر: ۱۳۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۲۰ دی ۱۳۹۸

گزیده‌ای از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌ها

شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، محکومیت آمریکا در ترور و شهادت سردار سلیمانی و تاکید بر رفع مشکلات معیشتی مردم از محور‌های خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای فارس بود.
حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی عامل وحدت و پیروزی جهان اسلام در مقابل جهان کفر بود گفت: حضور پرشور و تاریخی مردم در مراسم تشییع سردار شجاع اسلام فقط یک معنا دارد و آن هم اگر برای رضای خدا و مردم کار کنید مردم نیز اینگونه قدردان شما خواهند بود.
شیخ ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج گفت: حضور مردم در مراسم تشییع و بزرگداشت شهید سلیمانی بیانگر عشق و علاقه مردم به نظام اسلامی و حمایت و پشتیبانی از انقلاب و جوابی سخت به اسکتبار بود
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه شمال غرب شیراز  هم با اشاره به رستاخیز امت از کاظمین تا کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی گفت: شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام و یارانش موجی از نفرت ملی و جهانی را از آمریکای جنایتکار و همپیمانش به وجود آورد.
حجت الاسلام طلایی امام جمعه سرچهان با تجلیل از اقدام سپاه در پرتاب موشک به مواضع آمریکایی‌ها گفت:سرانجام انتظار‌ها بسر آمد و ایران به وعده صادق خود عمل کرد و پایگاه عین الاسد را با موشک هدف قرار داد .
حجت الاسلام علیایی امام جمعه موقت خرامه نیز گفت: ما نمایندگان و مجلسی با خط فکری و مشی سردار سلیمانی می‌خواهیم.
حجت الاسلام صحراییان امام جمعه خاوران هم سردار سلیمانی را مرد خستگی ناپذیر، همیشه در دل میدان در کنار رزمنده‌ها مقابل متجاوزگران عنوان کرد و افزود:دشمنان هم همیشه از حضور او واهمه داشتند.
حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه داریون با اشاره به حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و تجلیل از سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: این حضور برای دشمنان این پیام را داشت که ملت بزرگ ایران اجازه مذاکره با دشمن را نخواهند داد.
حجت الاسلام رئیسی زاده امام جمعه سده با اشاره به ظرفیت‌های موجود برای ایجاد اشتغال در این بخش گفت: این منطقه میتواند فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و راه اندازی مراکز تولیدی و بنگاه‌های زود بازده بوجود آورد.
نظرات بینندگان