کد خبر: ۱۳۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

جدال مرگ و زندگی ارژن شیراز در هفته پایانی

شاگردان حمید کمالی برای بقا در لیگ برتر فوتسال ، باید پیروز بازی با حفاری باشند.
در هفته ۲۶ و پایانی لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور، تیم ارژن شیراز ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۱ دی ماه در سالن شهید ابوالفتحی میزبان حفاری اهواز است.

حمیدرضا کمالی سرمربی تیم ارژن در خصوص این بازی  گفت : بازی پایانی است و باید بجنگیم و هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا برنده دیدار با حفاری اهواز باشیم.

او ادامه داد: از لحاظ مهره با مشکل مواجهیم و از طرفی دیگر مشکلات مالی هم با این قضیه اضافه کرده و متاسفم که در این استان هیچ کس بداد تیم ارژن نرسید و قدمی برای این تیم برنداشت و همین قدر بگویم فکر می کنم فوتسال استان فارس لیاقت ارژن شیراز را ندارد.

کمالی افزود: امیدوارم در هفته پایانی هرچه خیر خدا باشد اتفاق بیفتد و بازیکنانم نتیجه تلاش خود را بگیرند و اگر تیم هم نماند که سال های بعد کسانی که فکر می کنند بیایند و در جهت رشد فوتسال فارس تلاش کنند.

در جدول رده بندی تیم ارژن شیراز با ۲۳ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارد و حفاری اهواز با ۳۱ امتیاز جایگاه هشتم را در اختیار گرفته است.

سقوط شاهین کرمانشاه به لیگ دسته یک قطعی شده و از میان تیم های ارژن شیراز ، آذرخش بندرعباس و اهورا بهبهان ، یک تیم دیگر در هفته پایانی به دسته پایینتر سقوط خواهد کرد./323

نظرات بینندگان