کد خبر: ۱۳۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۸
دکتر سجاد فرهمند فعال فضای مجازی:

آمریکای جنایتکار فقط در پیج های من یک میلیون اندیشه را ترور کرد/ پیج ها و تلاش های شبانه روزی پنج ساله ام در این عرصه را به روح شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنم

به دنبال اقدام تروریست‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی، ابو مهدی المهندس و جمعی از رزمندگان اسلام، موج انتشار تصاویر این شهیدان بزرگوار در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت. با افزایش تعداد این تصاویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، این شبکه اجتماعی اقدام به حذف تصاویر آنان از صفحات کاربران کرد.
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ در پی انتشار اخبار شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر صفحات دکتر سجاد فرهمند از فعالان فضای مجازی استان را با صدهاهزار دنبال‌کننده تعطیل کرد.
همچنین از صبح امروز شبکه های اجتماعی اینستاگرام، فیس بوک و توئیتر اقدام به حذف گسترده مطالب کاربران خود پیرامون شهید سپهبد سلیمانی کرده اند.
 سابقه برخورد منفعلانه این شبکه اجتماعی با تصاویر و مطالب روشنگرانه علیه استکبار و جنایات آنان نشان می‌دهد جریان ساختگی «آزادی بیان»، پوششی برای اقدامات خصمانه آنان است.
فقط در پیج های من یک میلیون اندیشه را آمریکای تروریست، ترور کرد/ پیج هایم، تلاش های شبانه روزی پنج ساله ام در این عرصه را به روح شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنم
به سراغ دکتر سجاد فرهمند که به سبب انتشار پست هایی مربوط به اخبار شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، تمام صفحات مجازی اش را از دست داده است رفتیم تا کم و کیف ماجرا را از زبان خود بشنویم:

فقط در پیج های من یک میلیون اندیشه را آمریکای تروریست، ترور کرد/ پیج هایم، تلاش های شبانه روزی پنج ساله ام در این عرصه را به روح شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنم

جناب فرهمند توضیحی در مورد پیج هایتان و اتفاقی که برایشان افتاده بفرمایید؟
ضمن عرض ادب و تعزیت ایام خدمت هموطنانم، من صاحب پیج های قدرتمندی بودم و سعی میکردم در جهت روشنگری و ضربه زدن به اهداف نابخردان که نیات شومی برعلیه انقلاب اسلامی داشتند فعالیت کنم.

ابتدا پیج بالای بیست هزار نفری ام در توییتر ریزش یافت و بعد پیج دویست و پنجاه هزار نفری ام در فیس بوک حذف شد و در ادامه پیج دویست هزار نفری ام در اینستاگرام از دسترس خارج شد. در مجموع نزدیک یک میلیون اندیشه را آمریکای تروریست با این کار ترور کرد آن هم فقط در پیج های مجازی من.

ترور ؟
بله، ترور فقط شخصی نیست بلکه ترور شخصیتی هم وجود دارد که توسط آمریکای تروریست به شکل سازمان یافته انجام می گردد.
پست های من بخاطر اینکه با فکر بسیار گذاشته می شد و دقیقاً نقشه های ضد انقلاب و آمریکا را خنثی می کرد به این روز افتاد.
من از کسی در پست گذاشتن دستور نمی گرفتم بلکه بر مبنای فکر و اندیشه ام در لحظه عملیات روانی دشمن را خنثی می کردم و علت محبوبیت پیج هایم در بین مردم نیز همین بود. من با منبع و با زبان ادب خنثی کننده حملات دشمن در فضای مجازی بودم.

 آیا بخاطر از دست دادن پیج هایتان ناراحت هستید؟

خیــر اصلاً، هر چند در طول سال ها ساخته شد اما همین که از سال ۲۰۱۷تا کنون آمریکا و ایادی اش را فلج نموده بودم کافی ست.
پیج هایم، تلاش های شبانه روزی پنج ساله ام در این عرصه را به روح شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنم، ایشان را ترور کردند و پیج های من را محو نمودند ولی نمی دانند شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برایشان خطرناک تر و سجاد فرهمند بدون پیج با پیج های جدیدش برایشان ویرانگرتر خواهد بود.

فقط در پیج های من یک میلیون اندیشه را آمریکای تروریست، ترور کرد/ پیج هایم، تلاش های شبانه روزی پنج ساله ام در این عرصه را به روح شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی تقدیم می کنم

امثال سجاد فرهمند که به اسم دموکراسی وآزادی بیان توسط آمریکای تروریست حذف می شوند این سوال را دارند که این چه آزادی بیانی است؟
به آنها میگویم اگر می توانستید پاسخ پست های مرا می دادید نه اینکه با ظلم آن ها را از میان بردارید.
و حرف آخرم این است که من به زبان های مختلف آن ها را هدف قرار دادم، علی الخصوص زبان عربی و عبری و در قالب شعر و این راز پیروزی ام بوده است.
توقع دارم مسئولان و مردم پیام رسان های بومی را تقویت کنند تا بستر متعلق به خودمان باشد و استکبار نتواند اینطور راحت ما را مورد هجمه قرار دهد.
پیج های قدرتمندی را بزودی خواهم ساخت بنابراین مستکبرین آماده باشند ‌هجوم را بر علیه شان با نام طوفان شهید سلیمانی دوباره با قدرت و حدت و شدت شروع می نمایم.
 
نظرات بینندگان