کد خبر: ۱۳۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

بسته پیامکی شیرازه

در این بسته پیامکی مروری بر مهم‌ترین اخبار در ساعات گذشته خواهیم داشت.
روزنامه ها
 سخنان صادقانه فرمانده‌كل سپاه در مجلس پيرامون سقوط هواپيماي اوكرايني و تقدير نمايندگان از سپاه، اعلام نتايج بررسي صلاحيت‌ داوطلبان انتخابات مجلس توسط هيات‌هاي نظارت استاني، اعتراض‌ها به حركت ساختارشكنانه سفير انگليس براي حضور در تجمعات غيرقانوني، ادامه واكنش‌ها به سانحه تاسف‌بار سقوط هواپيماي اوكرايني، سفر غيرمنتظره امير قطر به تهران، سيل و آب‌گرفتگي در مناطق جنوبي استان سيستان‌وبلوچستان و صعود تيم ملي واليبال كشورمان به رقابت‌هاي المپيك از جمله موضوعات مهم صفحات نخست روزنامه‌هاي امروز بود.

چرا سفير انگليس بايد با تحقير اخراج شود؟

 حسين شريعتمداري در «كيهان» نوشت: ماموريت سفير انگليس، مديريت يك مشت سلبريتي عليه شهيد قاسم سليماني بود.

 سفير در ميان جمعي كه اولاً عليه نظام اسلامي تجمع كرده و ثانياً از پادوهاي شناخته‌شده سفارت انگليس بوده‌اند چه مي‌كرده است؟! آيا كمترين واكنش در قبال اين اقدام ضدامنيتي وي اخراج از كشور نيست؟! سفير انگليس علاوه ‌بر اقدام عليه امنيت كشور كه به تنهايي يك اقدام مجرمانه است، به اراده چند ده ميليون از مردم ايران و ملت‌هاي ديگر كه به تجليل از شهيد قاسم سليماني آمده بودند، هم اهانت آشكار كرده و بايد با تحقير از ايران اخراج شود.

 پدر "غنيمت اژدري" يكي از شهداي سانحه هواپيماي اوكرايني: ما اين اشتباه‌ را مي‌بخشيم.

روز گذشته استاندار فارس به همراه برخي مديران استان با خانواده مرحوم "غنيمت اژدري" از شهداي سانحه هواپيماي مسافربري اوكراين ديدار كرد.

پدر مرحومه اژدري در اين ديدار گفت:‌ به هر حال اشتبا‌هي رخ داده و هيچگونه عمدي هم نبوده است.ما اين اشتباه‌ را مي‌بخشيم و ناديده مي‌گيريم و از حضور شما تشكر مي‌كنيم.
 ما قشقايي عشايرزاده هستيم؛ زماني كه به كوه و شكار مي‌رفتيم امكان داشت يك فشنگ به اشتباه از تفنگ شليك شود.
بعضي اشتباهات انساني است و جلوي آن را نمي‌توان گرفت.  حضور شما نشانه همدردي با ماست و باعث آرامش ما شد (شيرازه)‌


تضعيف توان دفاعي، خواست قاتلان حاج قاسم است.


«وطن‌امروز» با اشاره به سانحه سقوط هواپيما نوشت: سوگواري و همدردي با داغداران و مطالبه برخورد با قاصران و مقصران حداقل كارهايي است كه بايد بشود اما نبايد در اين ميان اصل و فرع جابه‌جا شود.

نبايد به بهانه داغداري توان نظامي و دفاعي كشور تضعيف شود، چراكه تضعيف اينها هماني است كه قاتلان حاج قاسم مي‌خواستند.

اگر حاج قاسم سليماني اينجا بود قطعا از «شخصيت نظام» دفاع مي‌كرد.

حاج قاسم حافظ شخصيت نظام بود، همان‌طور كه پارسال در غوغاي شبهه‌افكنان ماجراي كربلاي ۴ و كربلاي ۵ وارد شد و خود را خرج كرد.
نظرات بینندگان