کد خبر: ۱۳۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۲۴ دی ۱۳۹۸
سرپرست گروه مردمی حافظ در گفتگو با شیرازه خبر داد:

حجم چشمگیر کمک های مردم شیراز در همدردی با سیل زدگان سیستان/ همه انبارهایمان پر شده است/ مردم شیراز برای کمک به هموطنان همیشه در صحنه هستند

امین فریدونی گفت: انتظار چنین استقبال چشمگیری در کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان را نداشتیم.

امین فریدونی سرپرست گروه مردمی حافظ در گفتگو با شیرازه با بیان اینکه فعالیت گروه مردمی حافظ با فراخون شخصی در سیل شیراز آغاز به کار کرد و هم اکنون گروهی مردمی هستیم.
وی گروه حافظ را یک گروه همدل و همکار دانست و اظهار داشت: با اطلاع از سیل در استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، از روز 23 دی ماه فراخوان اول را در فضای مجازی دادیم، ساعت 9 صبح کار را شروع کردیم و مهلت ما تا 5بهدازظهر 24دی ماه بود.

حجم چشمگیر کمک های مردمی شیراز در همدردی با سیل زدگان سیستان/  انبارهای درنظر گرفته شده برای این کار پر شده است/ مردم شیراز در همراهی با هموطنان در مشکلات همیشه در صحنه هستند
وی حجم کمک های جمع آوری شده را بسیار چشمگیر دانست و تصریح کرد: به دلیل وضعیت اقتصادی موجود و شرایط خاص حاکم بر کشور، و اینکه فراخوان در وسط هفته بود و ایام امتحانات، انتظار چنین استقبالی را از مردم شیراز نداشتیم.

فریدونی تصریح کرد: از ظهر دیروز تاکنون به حدی استقبال مردم زیاد بوده که انبارهای درنظر گرفته شده برای این کار پر شده و از انبارهای دیگر استفاده می کنیم.

سرپرست گروه مردمی حافظ این حجم از استقبال حتی از سیل ابتدای سال هم بیشتر برآورد کرد و با تأکید بر اینکه مردم شیراز در همراهی با هموطنان در مشکلات همیشه در صحنه هستند، اظهار داشت: آمار کالاها و اقلام جمع آوری شده را به صورت دقیق داریم و به کمیته امداد اعلام می کنیم. حتی نسبت های آماری را نسبت به سیل شیراز، خوزستان و لرستان به صورت دقیق داریم.

وی پایان فراخوان اولیه را نسبت به جمع آوری کمک های مردمی، ساعت 17 امروز اعلام کرد و گفت: با توجه به سیل کمک های مردمی، در فراخوانی دیگر، این مهلت را تا عصر فردا، 25 دی ماه تمدید خواهیم کرد تا شرمنده همشهریان مهربانمان نشویم.

به گفته وی، احتمالاً دو کامیون 10 تنی از اقلام جمع آوری شده فردا به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد تا هم انبارها کمی خالی شود و هم اقلام به موقع به دست هموطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان برسد.

به گزارش شیرازه، گروه مردمی حافظ همزمان با سیل فروردین ماه سال جاری در شیراز، با مجوز جمع آوری کمک های مردمی از کمیته امداد فارس فعالیت خود را آغاز کرده است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان