کد خبر: ۱۳۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۸
پرنيان شهردار صدرا خبر داد:

نامگذاری بزرگترین محور مواصلاتی شهر صدرا به عنوان «بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی»

در جلسه مشترك شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر صدرا و مدير عامل شركت عمران صدرا در خصوص نامگذاري «بزرگراه سپهبد شهيد قاسم سليماني» تصميم گيري شد.
به گزارش شیرازه، در جلسه مشترك شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر صدرا و مدير عامل شركت عمران صدرا در خصوص نامگذاري «بزرگراه سپهبد شهيد قاسم سليماني» تصميم گيري شد.

دكتر پرنيان ضمن تشكر از حساسيت اعضاي شوراي اسلامي شهر صدرا و مدير عامل شركت عمران صدرا اظهار داشت: فداكاري و رشادتهاي سردار انقلابي ايران اسلامي و شهادت مظلومانه ايشان، تبديل به يك مطالبه عمومي براي ارج نهادن به ايثارگري هاي اين شهيد والامقام و جاودانگي نام ايشان در شهر صدرا گرديد.

در همين راستا در جلسه مشترك شهردار، اعضاي شوراي اسلامي شهر صدرا و مدير عامل شركت عمران صدرا، محور مواصلاتي صدرا به باجگاه كه عمليات اجرايي آن به اتمام رسيده و در دهه فجر سال جاري به بهره برداري مي رسد؛ به عنوان «بزرگراه سپهبد شهيد قاسم سليماني» نام گذاري شد. پيش بيني ميشود اين محور يكي از پر ترددترين محورهاي مواصلاتي شهر صدرا و شيراز گردد.





وي افزود: تصميم گرفتيم به جاي تغيير اسامي خيابان ها و مراكزي كه تاكنون به نام ديگري شهرت داشتند؛ يكي از طرح هاي بزرگ مواصلاتي را به نام بزرگ و با عظمت اين سردار آسماني اختصاص دهيم تا نام ايشان كه نماد مقاومت و ايستادگي و انقلابي گري در عرصه هاي ملي و بين المللي است، براي هميشه در شهر صدرا به يادگار بماند و ياد و راهشان همواره در ذهن تردد كنندگان از اين مسير زنده گردد.
نظرات بینندگان