کد خبر: ۱۳۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۲۴ دی ۱۳۹۸
نماینده مردم فار س در مجلس خبرگان رهبری:

پیروزی‌های اخیر سپاه، در تاریخ ایران بی‌نظیر بوده است/ تشییع سردار دل‌ها؛ رفرندامی برای ارزش‌ها

نماینده مردم فار س در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینكه اخیراً دو پیروزی حمله سپاه به پایگاه آمریكا و حضور میلیون‌ها نفر در تشییع سردار دل‌ها در كشورمان داشتیم، گفت: در عظمت كار سپاه همین بس كه آمریكا در تاریخ دو قرن حیاتش هیچ‌گاه اینقدر تحقیر و دچار شكست نشده بود و این مسئله هم در تاریخ آمریكا و هم در تاریخ ایران بی‌نظیر است.

به گزارش شیرازه، آیت‌الله علی‌اكبر كلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و جانباختگان تعدادی از هموطنانمان در سقوط هواپیمای اوكراین، به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه سپاه اشاره كرد و عظمت و اقتدار كار سپاه را به خصوص طی روزهای اخیر یادآور شد.

وی افزود: در عظمت كار سپاه همین بس كه آمریكا در تاریخ دو قرن حیاتش هیچ‌گاه اینقدر تحقیر و دچار شكست نشده بود كه كشوری با اطلاع قبلی، یكی از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریكا را نابود كند و آمریكا هم نتواند به‌هیچ عنوان جواب این حمله دهد و با سكوت این قضیه را بگذراند.

اوج اقتدار ایران

آیت‌الله كلانتری ادامه داد: این مسئله هم در تاریخ آمریكا و هم در تاریخ ایران بی‌نظیر است و كشور ایران در هیچ مقطعی تاكنون در این حد از اقتدار نبوده است كه اعلام می‌كند پایگاه‌های آمریكا را می‌زنم و آن را اجرایی می‌كند لذا باید به جامعه ایران و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر اینكه برای كشورمان افتخار و عظمت آفریدند تبریك گفت و این مسئله جای شكر و قدردانی دارد.

رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس گفت: بعد از وقوع سانحه سقوط هواپیما، آمریكا و دشمنان ما خوشحالی كردند تا بتوانند از این شرایط نهایت سوءاستفاده را انجام دهند و اقداماتی هم در این زمینه انجام داده و تبلیغات متعددی علیه ایران و سپاه كردند و اغتشاشاتی هم انجام دادند و طبیعتاً باید گفت كسانی كه در این اغتشاشات و هجمه‌ها شركت می‌كنند در حقیقت در زمین دشمن دارند بازی می‌كنند كه یا عوامل مستقیم دشمن هستند یا اینكه فریب‌خوردگان توطئه‌های دشمن هستند.

تحركات اخیر نوعی انتقام از پیروزی‌های ایران بود

وی با بیان اینكه این حركات اخیر نوعی انتقام از پیروزی‌هایی است كه ملت ایران و جهانیان اخیراً شاهد آن بودند،‌ گفت: طی روزهای اخیر دو پیروزی بسیار بزرگ و بی‌نظیر در كشورمان داشتیم. یكی حمله به پایگاه آمریكا در عراق كه یكی از عملیات‌های درخشان سپاه طی 40 سال خدمتش و همچنین همه مقاطع تاریخی ایران بوده است.

آیت‌الله كلانتری، پیروزی دیگر را تشییع باشكوه و میلیونی سردار شهید قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: تنها در تهران قریب 7 میلیون نفر و در كرمانی كه دارای جمعیت 700 هزار نفر است، قریب یك و نیم میلیون نفر در مراسم تشییع سردار دل‌ها شركت كردند كه چنین تشییعی در تاریخ جهان بی‌نظیر است و در هیچ كشوری چنین اجتماعات و گردهمایی نداریم.

تشییع میلیونی سردار دل‌ها؛ رفرندامی برای نظام

عضو مجلس خبرگان رهبری، تشییع میلیونی سردار دل‌ها را نوعی رفرندام برای نظام اسلامی و مهر تأییدی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید برای این مسئله اهمیت قائل شویم چرا كه چنین چیزی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

وی با تأكید بر اینكه باید این دو پیروزی را كه مرهون تلاش‌های سپاه است، تبریك گفت، افزود: تمام این پیروزی‌ها به بركت وجود سپاه است و كسانی كه گاهی بر علیه سپاه نق می‌زنند و عقده‌گشایی می‌كنند باید مقداری تأمل كنند و ببینند طی این 40 سال سپاه جز امنیت و اقتدار و آرامش چیز دیگری برای این كشور داشته است؟ آیا این نیروهای سپاه نبودند كه جلوی ورود داعش به كشور را گرفتند؟ پس این امنیت و آرامش و اقتدار مرهون ایثارگری و فعالیت‌های بسیار خوب سپاه است.

آیت‌الله كلانتری در پایان گفت: به سهم خودم به‌عنوان یك ایرانی و یك مسلمان از جان و دل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر كرده و این پیروزی‌ها را به این نهاد تبریك می‌گویم و برای آنان آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون را دارم.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان