کد خبر: ۱۳۵۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۸

اعزام کمک‌های بسیج سازندگی فارس به مناطق سیل‌زده

رئیس بسیج سازندگی استان فارس گفت: یک تریلی اقلام کمکی از سوی بسیج سازندگی استان فارس به مناطق سیل‌زده اعزام شد.
سید مجتبی سرورزاده گفت: تاکنون یک تریلی اقلام کمکی توسط گروه‌های سازندگی نواحی و گروه‌های جهادی جمع‌آوری و به این استان اعزام شده است.

او افزود: با توجه به اینکه نیاز به اعزام نیرو‌های انسانی نبوده است، کمک‌ها صرفا در بحث اقلام بوده و گروه‌های جهادی خودشان اقدام به جمع‌آوری اقلام مورد نیاز مردم سیل‌زده برای استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان کردند.

سرورزاده با اشاره به اینکه یکی از نیاز‌های مردم سیل‌زده تهیه غذای گرم است، افزود: یک آشپزخانه از سوی بسیج سازندگی و سپاه فجر استان در منطقه مستقر شده که روزانه ظرفیت پخت ۵ هزار دست غذا را دارد و بین مردم توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه تیم شناسایی نیز برای ارزیابی عرصه‌های مورد فعالیت به منطقه اعزام شده است، بیان کرد: پس از جمع شدن سیل با همکاری گروه‌های جهادی و سازندگی نواحی برای تعمیر و مرمت و در صورت نیاز احداث منازل مردم اقدام می‌شود.

سرورزاده با بیان اینکه مردم برای کمک به سیل‌زدگان می‌توانند اقلام خود را به حوزه‌های مقاومت شهرستان‌ها تحویل دهند، تصریح کرد: در صورت تمایل برای کمک نقدی نیز می‌توانند به شماره حساب‌های معتبر موجود در پایگاه‌ها واریز کنند.

رئیس بسیج سازندگی استان فارس با اشاره به موارد مورد نیاز مردم استان‌های سیل‌زده عنوان کرد: کنسروجات، البسه نو متناسب با شرایط فرهنگی منطقه، پتو و وسایل گرمایشی از جمله اقلامی است که مردم می‌توانند برای کمک اهدا کنند.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان