کد خبر: ۱۳۵۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۸
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

این ملت و رهبری با خدا هستند/ خدا حیله دشمنان را باطل خواهد کرد

آیت الله دژکام گفت: با یاری خداوند تاکنون در زمینه‌های مختلف گام‌های بلندی برداشته ایم، همه این پیش آمد ها آزمایش هایی است که پیش می آید اما اهداف والاتری که در دستور کار این انقلاب و نظام است، ایستادگی ،مقاومت و تحمل سختی را می‌طلبد.

به گزارش شیرازه، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نمازجمعه با بیان این که انقلاب اسلامی ، الگویی برای اصلاح جهان گفت: پشتیبان انقلاب اسلامی خداوند متعال است و با ایمان و توکل به خداوند ، زمینه‌ی اصلاح جهان از هرگونه کفر و بی خدایی فراهم می‌شود .

آیت الله دژکام افزود: اگر چه دشمنان با ایجاد تفرقه در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند، اما دست یاری خداوند و ایمان و توکل مردم نخواهد گذاشت برنامه‌ی آن‌ها عملی شود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور اظهار داشت: از تشییع شهید سردار سلیمانی و جواب مقتدرانه‌ی سپاه پاسداران به آمریکایی ها، باید به عنوان دو یوم الله نام برد که هیمنه‌ی پوشالی امریکا را در هم شکست و قدرت ایران را به آن ها نشان داد. ترامپ و هم عهدانش تمام ابزار و امکانات خود را به خدمت گرفته اند تا حرکت مردم و انقلاب را متوقف کنند اما همواره با پاسخ‌های دندان شکن ملت و حافظان نظم و امنیت روبرو شده اند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: این ملت و رهبری اش با خدا هستند و خدا حیله دشمنان را باطل خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس با انتقاد از افرادی که مرتب به دنبال القا این موضوع به جامعه هستند که مذاکره با امریکا راه برون رفت از مشکلات است، افزود: این رسم، رسم مسلمانی نیست و حل مشکلات به توکل به خدا و مقاومت نیاز دارد.

آیت الله دژکام گفت: با یاری خداوند تاکنون در زمینه‌های مختلف گام‌های بلندی برداشته ایم، همه این پیش آمد ها آزمایش هایی است که پیش می آید اما اهداف والاتری که در دستور کار این انقلاب و نظام است، ایستادگی ،مقاومت و تحمل سختی را می‌طلبد. وقتی ترامپ دستور ترور سردار سلیمانی را صادر کرد نمی دانست که 25 میلیون نفر برای تشییع این سردار بزرگ می آیند وگرنه چنین غلطی مرتکب نمی شد.

وی تصریح کرد: ما با هیچ ملتی سر دشمنی نداریم اما با استکبار سر ستیز داریم زیرا با اعمال استکباری باعث عدم آزادی می شود.

آیت الله دژکام در ادامه ضمن ابراز همدردی با بازماندگان شهدای سانحه هوایی، موج سواری دشمنان را در این قضیه محکوم کرد و گفت: ملت ایران زیر سوال بردن یکی از ارکان‌های اصلی قدرت و اقتدار ملی را نمی‌پذیرد و دشمنان به بهانه عزاداری و مصیبتی که وارد شده می خواستند موج سواری کنند اما دشمنان بدانند که نمی توانند اتحاد ما را علیه خودشان به جنگ داخلی تبدیل کنند.

این استاد دانشگاه گفت: رهبر انقلاب بار‌ها در مورد جنگ شناختی دشمن تذکر داده بودند و این موضوع هم نمونه‌ای از جنگ شناختی دشمن است که می‌خواهد جای دوست و دشمن را در جامعه عوض کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس از حرکت خوب مردم و مسئولین استان فارس در مسئله سیل استان سیستان و بلوچستان تشکر کرد و حجم این حادثه را بسیار بزرگ دانست و افزود: حجم این حادثه بسیار بزرگ است و کمک ها به حدی است که نیاز های مردم را تا حدودی پوشش می دهد.

وی تصریح کرد: برای حمل و انتقال کمک ها نیاز به ماشین سنگین و باری است. خیرین نیز می توانند کمک های خودشان را توسط هلال احمر و بسیج به مناطق سیل زده برسانند.


نظرات بینندگان