کد خبر: ۱۳۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۸

صدور گواهینامه های مهارت الکترونیکی شد

مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: نخستین آزمون مهارتی سال ۹۸ – ۹۹ آموزشگاه‌های هنری استان فارس همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: این آزمون در مرحله عملی و کتبی در پنج حوزه شیراز، خرمبید، نورآباد، گله‌دار و داراب و با شرکت هزار و۷۰۰ نفر در رشته‌های گرافیک، عکاسی، موسیقی، چهره‌سازی، تصویربرداری و چند رشته دیگر برگزار می‌شود.

سید کریم میری افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور با هدف سنجش دانش نظری و عملی مهارت آموزان و ارائه واحد‌های تخصصی برای دریافت دیپلم هنری در دوبخش نظری و عملی در رشته‌های گرافیک رایانه، چهره آرایی و چهره سازی، تصویربرداری، عکاسی، تولید چند رسانه‌ای و محتوی الکترونیک، طراحی صفحات وب، تصویر سازی کامپیوتری، نوازندگی ساز ایرانی و جهانی، مدیریت برنامه ریزی و امور خانواده، آواز ایرانی برگزار شد.

او ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش از پارسال صدور گواهینامه‌ها و تاییدیه نمرات به صورت سیستمی و الکترونیک، قابل مشاهده است و این فرآیند از طریق کد کاربری که در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد، انجام خواهد شد.

میری گفت: آزمون‌های جامع و ادواری مختص هنرمندان یا هنرجویانی است که مایل به دریافت مهارت دیپلم هنر در شاخه‌های هنری هستند.

این آزمون، شامل دو بخش عملی و کتبی است که با نظارت نمایندگان اعزامی انجام می‌شود و دریافت دیپلم مهارت هنر، منوط به قبولی در هر دو آزمون آن است./323

نظرات بینندگان