کد خبر: ۱۳۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۸

امام جمعه سعادت شهر : سقوط هواپیمای مسافربری شیرینی انتقام سخت را به کام مردم ایران تلخ کرد

حجت الاسلام عزیزی : نباید خطای یک شخص را بپای کل نظام و نیرو مسلح گذاشت
به گزارش شیرازه به نقل از طنین پاسارگاد امام جمعه سعادت شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : سقوط هواپیمای مسافربری شیرینی انتقام سخت را به کام مردم ایران تلخ کرد .
وی گفت : سرعت عمل ستاد کل نیروهای مسلح در صدور اطلاعیه و سخنرانی شجاعانه سردار سلامی و سردار حاجی زاده که مسئولیت این سقوط را پذیرفت و از خدا طلب مرگ کرد و سردار سلامی از مردم عزیز ایران عذرخواهی کرد و این باعث شد که یه مقداری از نارضایتی مردم کم شود .
حجت الاسلام عزیزی افزود : تردیدی نیست که خطای انسانی روی داده است که این موضوع در بیانیه رهبر انقلاب اسلامی آمد و علت اصلی صدور اطلاعیه ای ستاد کل نیروهای مسلح و اعلام صادقانه به مردم دستور رهبر انقلاب اسلامی بود .
امام جمعه سعادت شهر ادامه داد : در چنین وضعیتی شاهد یک انفعال معنایی هستیم که آن شامل انتقام گرفتن از نیروهای های مسلح بویژه سپاه پاسداران از سوی عده ای تحت عنوان خون خواهی بود که آمریکا پلید مسبب این حوادث اخیر است .
وی گفت : نباید خطای یک شخص را بپای کل نظام و نیرو مسلح گذاشت .  
تشییع جنازه سردار سلیمانی و هم رزمانش یک رفراندوم ملی بود که باعث شد خشم و کینه آمریکا و صهیونیسم فراوان شود و بشدت عصبانی شوند . تجمع گروهی از مردم و دانشجوییان که بابت سوگ از دست  دادن هموطنانمان در سقوط هواپیما بود عده ای در صدد  تحریک مردم و تکرار حوادث آبان ماه بودند که
حضور خفت بار و غیر قابل توجیه سفیر گستاخ انگلیس به همراه برخی از هنرمندان کم مایه و شهرت طلب از نکات قابل توجه این تجمعات بود که با حمایت کامل دشمنان انقلاب بود .
امام جمعه سعادت شهر ادامه داد:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تقدیم ۴۱هزار شهید در تمامی عرصه های امنیت ، امداد و خدمت ، سازندگی ، بحران ، آبادی و فرهنگ پیشتاز بوده است که خانواده ای داغداران از سپاه حمایت کردند و عده ای مانند کاسه ای داغ تر از آش شده اند که خدمات سپاه را نادیده بگیرند ومردم خدمات سپاه را فراموش نمیکنند .
وی از خدمات سواه تقدیر کرد و گفت : خط اول جنگ ۸ساله ، سازندگی بعد از جنگ ، امنیت مرزها ، تضمین جان صدها هزار مسافر در پروازهای داخلی و خارجی که تاکنون بیش از ۱۷۰ اقدام تروریستی را خنثی کرده است بر عهده سپاه بوده است .
امام جمعه سعادت شهر گفت : از زبان مردم ولایتمدار هشدار میدهم که عده ای به بهانه نقد کردن تضعیف این نهاد حیاتی و تاثیر گذار و به فرمایش امام که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و به فرموده رهبر معظم انقلاب مظهر کامل اخلاص سپاه است ، نظر ملت از سپاه برنمی‌گردد و روز به روز عزیزتر خواهد شد و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی خواهد بود .
وی افزود: مردم تحمل عنصر نامطلوب و جاسوسی خبیس انگلیس را ندارند و دستگاه دیپلماسی این سفیر خبیس را از کشور اخراج کند .
در پایان اقامه نماز جمعه مردم شهرستان پاسارگاد در حمایت از سپاه پاسداران و علیه استکبار جهانی به راهپیمایی پرداختند .

تصاویر راهپیمایی  مردم ولایی بخش پاسارگاد

    نظرات بینندگان