کد خبر: ۱۳۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۸
مدیر مرکز مدیریت راه های فارس:

برخی جاده های فارس لغزنده است/تردد در محورها روان است

مدیر مرکز مدیریت راه های فارس از لغزندگی برخی محورهای استان فارس خبر داد.
حمیدرضا احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر همه محور‌های فارس باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

او با اشاره به بارندگی در برخی نقاط استان فارس، ادامه داد: جاده‌های سپیدان - شیراز گردنه شول، سپیدان - یاسوج، سپیدان – اقلید و همه محور‌های بخش‌های مرکزی و همایجان به دلیل بارش برف لغزنده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل یک درصد کاهش را نشان می‌دهد و همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵ درصد است.

حمیدرضا احمدی اضافه کرد: با توجه به لغزندگی، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از عجله و شتاب بی مورد و هر عملی که موجب بی توجهی به جلو و اطراف می‌شود، خودداری کنند.

او افزود: شهروندان، قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه بویژه بخاری و برف پاک کن‌ها اطمینان داشته باشند، وسایل ایمنی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند و هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس بیان کرد: همچنین شهروندان به هشدار‌ها و توصیه‌های ماموران پلیس راه و عوامل راهداری مستقر در جاده‌ها و محور‌ها توجه کنند تا سفری ایمن داشته باشند./ باشگاه خبرنگاران جوان


نظرات بینندگان