کد خبر: ۱۳۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساخت مستند شهید ترور در استهبان

فیلم‌مستند شهید حجت الاسلام شیخ احمد فقیهی (شهید شاخص قوه قضائیه در سال ۱۳۹۲) تولید خود را در شهرستان قرآنی استهبان آغاز کرد.

پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ فیلم‌مستند شهید حجت الاسلام شیخ احمد فقیهی (شهید شاخص قوه قضائیه در سال ۱۳۹۲) تولید خود را در شهرستان قرآنی استهبان  آغاز کرد.

این‌فیلم مستند محصول مشترک موسسه فرهنگی هنری دو کوهه فیلم و معاونت فرهنگی قوه قضاییه  می باشد و در ساخت این پروژه هنری ادارات و نهادهای محلی شهرستان استهبان نیز همکاری خواهند داشت.

پردخت این اثر مستند در قالب بازسازی صحنه، استفاده از تصاویر آرشیوی و مصاحبه با خانواده  و دوستان شهید فقیهی  خواهد بود و خدمات بی نظیر این شهید بزرگوار در دوران حیات و سالهای قبل از پیروزی انقلاب و حضور فعالانه در مبارزات و فعالیتهای متعدد اجتماعی سیاسی فرهنگی در میان مردم‌ استهبان و سالهای بعد از پیروزی انقلاب در سمت قاضی شرع دادگاه های شرق استان فارس به تصویر کشیده خواهد شد .

 حمیدرضا راوش و سیاوش نقیبی نژادبه صورت مشترک تهیه کنندگی این اثر را به عهده دارند و کارگردان کار نیز توسط مجتبی راوش در حال انجام است.
 
شهید حجت الاسلام شیخ احمد فقیهی در سمت قاضی دادگاههای شرق استان فارس در 17مردادسال ۱۳۶۰ به همراه دو محافظ خود شهیدان زهره ای و میرزایی پور توسط منافقین‌کوردل در شهراستهبان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

ساخت مستند شهید ترور در استهبان
نظرات بینندگان