کد خبر: ۱۳۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۸

شیراز؛ میزبان سومین همایش ملی فقه و هنر

سومین همایش ملی فقه و هنر ویژه فقه سینما و تئاتر طی روزهای ۲ و ۳ بهمن‌ماه سال جاری در محل كتابخانه اسناد ملی فارس برگزار می‌شود.
به گزارش شیرازه، سومین همایش ملی فقه و هنر ویژه فقه سینما و تئاتر طی روزهای ۲ و ۳ بهمن‌ماه سال جاری در محل كتابخانه اسناد ملی فارس برگزار می‌شود.

این همایش با حضور اساتیدی چون آیت‌الله علیدوست مدرس خارج فقه و اصول، عضو جامعه مدرسین و دبیر علمی همایش‌های ملی فقه و هنر، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام احمد مبلغی مدرس درس خارج فقه و اصول و رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین صرامی رئیس پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، محمود حکمت‌نیا، سید احمد حبیب‌نژاد، محمدمهدی مقدادی برگزار خواهد شد.

همچنین در این همایش كه با حضور آیت‌الله لطف الله دژکام نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز برگزار خواهد شد، وحید آگاه و سیدحسن شبیری به سخنرانی و ارائه علمی در این همایش خواهند پرداخت.
از دیگر حاضران این همایش می‌توان به بهروز شعیبی و هادی نائیجی از کارگردان سینما و منوچهر شاهسواری، محمود اربابی و عسگرپور از مدیران سینمایی کشور اشاره كرد.
علاوه بر این‌ها نشست تخصصی «انعکاس دین در سینما» در ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه نیز با حضور بهروز شعیبی، ابوالقاسم اسدی‌زاده و هادی نائیجی در سینما فرهنگ برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، همایش مذكور با همکاری سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران مرکز فارس و شهرداری شیراز برگزار می‌شود./232

منبع: ایکنا
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان