کد خبر: ۱۳۵۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
به میزبانی سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس؛

آغاز اولین و بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال در استان فارس

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از آغاز برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه، محمد جعفر دوستدار مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال تاسیس بسیج و در آستانه چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رزمایش و رویداد بزرگ تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی استان فارس به همراه اجتماع فعالان فضای مجازی از امروز به مدت دو روز در شیراز برگزار می شود.

دوستدار افزود: فعال سازی ظرفیت بسیج در شهرستان ها آن هم در یک فرصت دو روزه به گونه ای که خود به ایده پردازی و اجرای آن بپردازند و رقابت بین کارهایی که در این زمان تولید شده و از قبل آماده نشده برای اولین بار در سطح کشور است.

رویداد بزرگ تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی استان فارس

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با بیان اینکه تا کنون موضوعات تولیدی در فضای مجازی به صورت جشنواره ای پیگیری می‌شده است بیان داشت: ایده پردازی و اجرا در یک زمان کوتاه، برای اولین بار است که توسط سازمان فضای مجازی بسیج سپاه فجر فارس صورت می گیرد و از این جهت کار نو و جدیدی به حساب می آید.

وی همچنین گفت: تلاش ما بر این است که بعد از این مسابقات  سرمایه گذاری خوبی روی تیم های موفق رویداد انجام شود.
البته طبیعی است که نمی توان محصول ساخته شده در 2 روز را به بازار ارائه داد اما می توان از ایده های خوبی که در این مسابقات مطرح می شود استفاده کرد.

دوستدار با اشاره به اینکه این رویداد بزرگ و رزمایش در سه محور پویانمایی و موشن، بازی ها و نرم افزارهای اندروید برگزار می شود افزود: شرکت کنندگان در یک رزمایش 48 ساعته در زمینه تولید این محصولات به رقابت خواهند پرداخت.

 

نظرات بینندگان