کد خبر: ۱۳۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸
جانشین سپاه فجر فارس:

در فضای مجازی، به دنبال دفاع از حق و مظلوم هستیم

سردار بوعلی گفت: دلیل برتری ما نسبت به دشمن، این است که ما به دنبال حق و دفاع از مظلوم هستیم، اما دشمن برای رسیدن به منافعش، هرکاری می کند و وسیله را توجیه می کند.

به گزارش شیرازه، سردار یدالله بوعلی، جانشین سپاه فجر فارس در آئین افتتاحیه رویداد بزرگ تولید محتوا ویژه فعالان فضای مجازی استان فارس با بیان اینکه این ظرفیت در کشور و در جوانان انقلابی وجود دارد که در عرصه فضای مجازی هم حرفی برای گفتن داشته باشند، با یادآوری اینکه اگر پنج شش سال پیش را با امروز مقایسه کنیم، می ببینیم کجا بوده ایم؟ در آن زمان حتی خودمان را هم نمی شناختیم، اظهار داشت: ولی امروز به جایگاهی رسیده ایم که در بعضی عرصه ها در سطح وسیع با تولید محتوا رقابت کنیم و حرف برای گفتن داریم؛ نه در سطح ملی، که حتی در سطح جهانی.

به عقیده وی، اگر این روند ادامه داشته باشد، حتما در سطوح بالاتر هم می توانیم خودمان را ببینیم؛ به طوری که با قوی ترین رسانه های این حوزه رقابت کنیم و حتی غالب شویم.

سردار بوعلی با بیان اینکه دلیل برتری ما در حوزه فضای مجازی هم مشخص است؛ تصریح کرد: چرا که ما به دنبال حق و بیان حرف حق هستیم. به دنبال دفاع از حق و مظلوم هستیم. ما چیزی غیر از خیرخواهی نمی خواهیم. آنها منافعشان برایشان مهم است و برای رسیدن به هدفشان، وسیله را توجیه می کنند. یعنی هر جنایتی را مرتکب می شوند تا به منافعشان برسند؛ اما ما به دنبال ارائه خدمت و بیان حق هستیم برای اینکه حقی از مظلومی ضایع نشود. پس خیلی تفاوت است میان آنچه که ما به دنبالش هستیم و آنچه که آنها دنبال می کنند.

جانشین سپاه فجر فارس گفت: این مسئله نه تنها ریشه دینی دارد؛ بلکه ریشه تاریخی و تمدنی هم دارد. این مسئله همواره در ذات ایرانیان بوده و هست که در هرجایی از عالم هستی حضور پیدا کردند، نقش و اثر تمدنی و فرهنگیشان بر مسائل دیگر غالب بوده است. این نشان می دهد که این ملت دارای تمدنی ریشه دار و عمیق است و در هر حوزه ای که ورود کند، حتما اثراتش دیده خواهد شد. این یک واقعیت است.

وی با بیان اینکه در استانی هستیم که در فرهنگ، زبانزد و نامش دارای قدمت است و برای همه دنیا شناخته شده است؛ پس توقع می رود که در این عرصه هم حرفی برای گفتن داشته باشد، ادامه داد: ما میراث دار همه عالمانی هستیم که در دنیا اثرگذار بودند و امروز هم تک تک ما در این استان، این بار مسئولیت را نسبت به همه گذشتگان بر دوش داریم که خود را دست کم نگیریم و خودمان را به بی تفاوتی قانع نکنیم.

به گزارش شیرازه، این رویداد با رمز مقدس یا "فاطمه الزهرا(س)" و در سه بخش بازي ويژه تلفن همراه با موضوع "شهداي مقاومت"، "ملت مقاومت"، بخش پويانمايي با محوریت كليد واژه "بايد قوي باشيم" و نرم افزار ويژه تلفن همراه با موضوع "رونق توليد و اقتصاد مقاومتي" به صورت سراسری در کشور در حال برگزاری است.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان