کد خبر: ۱۳۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۸

فهرست نهايي داوطلبين مورد حمايت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در فارس نيمه بهمن‌ماه منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس اعلام کرد: بیش از ۱۶۰ نفر در استان فارس مورد بررسی شورای ائتلاف قرار گرفته که با دريافت تدريجي نتايج نظرسنجي‌ها، فهرست نهايي داوطلبين مورد حمايت شوراي ائتلاف در شيراز و ساير شهرهاي فارس تا حدود نيمه بهمن‌ماه منتشر می‌شود.
فهرست نهايي داوطلبين مورد حمايت شوراي ائتلاف در شيراز و ساير شهرهاي فارس تا حدود نيمه بهمن‌ماه منتشر می‌شود

به گزارش شیرازه به نقل از واحد رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس، این شورا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دنبال درخواست شوراي ائتلاف، بيش از ٤٠ نفر از داوطلبين نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در شهر شيراز و بيش از ١٢٠ نفر در ساير شهرهاي استان فارس، خود را در معرض بررسي شوراي ائتلاف قرار دادند که با دريافت تدريجي نتايج نظرسنجي‌ها، فهرست نهايي داوطلبين مورد حمايت شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي در شيراز و ساير شهرهای استان فارس تا حدود نيمه بهمن ماه منتشر خواهد شد.
متن این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تفرقوا (آيه ١٠٣ سوره مبارکه آل عمران)

شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي استان فارس، در طليعه بهمن ماه كه يادآور پيروزي باشكوه انقلاب اسلامي است و در آستانه ورود به مراحل نهايي انتخابات مجلس شوراي اسلامي، موارد زير را به استحضار مردم شريف فارس مي‌رساند:

١-شهادت سردار سليماني موجي از نفرت عليه امريكاي جنايتكار ايجاد كرد و مراسم تشييع آن شهيد بزرگوار تجلي قدرت خداوند در اتحاد قلوب مردم ايران و آزادگان جهان شد.

٢- مشاركت هر چه بيشتر مردم ايران در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به همه جهانيان نشان خواهد داد كه راه حل همه مشكلات و ناكارآمدي‌هاي موجود، در داخل كشور و در دستان پرتوان آحاد ملت ايران است، به همين دليل شركت در انتخابات  اين مجلس، وظيفه ملي همه شهروندان ايران است.

٣-به دنبال درخواست شوراي ائتلاف، بيش از ٤٠ نفر از داوطلبين نمايندگي مجلس شوراي اسلامي در شهر شيراز و بيش از ١٢٠ نفر در ساير شهرهاي استان فارس، خود را در معرض بررسي شوراي ائتلاف قرار دادند، ما از اعتماد همه اين برادران و خواهران عزيز به شوراي ائتلاف، صميمانه تشكر مي كنيم.
از بين اين برادران و خواهران، پنج برابر تعداد نمايندگان هر حوزه انتخابيه،٢٠ نفر در شهر شيراز و حدود ٧٠ نفر در ساير شهرستان‌هاي استان، توسط شوراهاي ائتلاف در هر حوزه انتخابيه، مشخص شده و اسامي آنها به واحد نظرسنجي شوراي ائتلاف ارسال شده است.

٤-با دريافت تدريجي نتايج نظرسنجي‌ها، فهرست نهايي داوطلبين مورد حمايت شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي در شيراز و ساير شهرهاي استان تا حدود نيمه بهمن ماه منتشر خواهد شد.
شوراي ائتلاف تاكيد مي‌كند كه تاكنون حضور هيچ فردي در فهرست نهايي اين شورا قطعي نشده است و اسامي اعلام شده در فضاي مجازي، مبنايي جز گمانه‌زني ندارد.

از خداوند منان مي‌خواهيم كه دل‌هاي ما و مردم شريف استان را در جهت تشكيل مجلسي مقتدر، انقلابي و داراي توان برداشتن گام دوم انقلاب هدايت نمايد.
نظرات بینندگان