کد خبر: ۱۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
طی 10 ماه امسال توسط کل کمیته امداد امام(ره):

هزار و ۱۲۲ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان فارس پرداخت شد

مدیر کل امداد فارس از پرداخت یک هزار و ۱۲۲ میلیارد و ۳۹۵ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۱۵۰ ریال تسهیلات به مددجویان و اقشار آسیب پذیر استان در ۱۰ ماهه امسال خبر داد.
 به گزارش شیرازه، محمد بذرافشان، مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به فعالیت های شعب صندوق امداد ولایت در سراسر استان، گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۱۷ هزار و ۴۹۷ فقره تسهیلات به ارزش یک هزار و ۱۲۲ میلیارد و ۳۹۵ میلیون و ۲۶۷ هزار و ۱۵۰ریال به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط از طریق شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان پرداخت‌ شده است.

او با بیان اینکه بخشی از تسهیلات اشتغال توسط صندوق امداد ولایت به خانوارهای تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، افزود: در ۱۰ ماهه امسال تعداد یک هزار و ۶۷۱ فقره تسهیلات اشتغال به ارزش ۲۹۲ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیر کل امداد فارس به سرفصل های مختلف تسهیلات کارگشایی اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل های درمان، جهیزیه، پرداخت بدهی، کمک معیشت و ... پرداخت می شود که در ۱۰ ماهه امسال تعداد ۱۲ هزار و ۵۳۳ فقره با اعتبار ۵۴۹ میلیارد و ۹۲۸ میلیون و ۱۷۷ هزار و ۱۵۰ ریال به مددجویان تحت حمایت و افراد واجد شرایط ارائه شده است.

بذرافشان اضافه کرد: همچنین در مدت مذکور تعداد ۳ هزار و ۲۹۳ فقره تسهیلات در سرفصل مسکن مددجویان با اعتبار ۲۷۹ میلیارد و ۷۱۴ میلیون و ۹۰ هزار ریال پرداخت شده است.

بذرافشان با اشاره به نحوه افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، گفت: خیران با حضور در شعب صندوق امداد ولایت و دفاتر ادارات کمیته امداد می‌توانند نسبت به افتتاح حساب در این صندوق اقدام کنند. خیران، صندوق‌های خانگی و محلی، مؤسسات خیریه، مساجد، اتحادیه‌ها و ادارات می‌توانند با سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت در ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه سهیم شوند.
نظرات بینندگان