کد خبر: ۱۳۵۷۹۳
گروه جهادی دیده بان مردم به سرپرستی آقای علی علیجانی است که در
در سیل اخیر استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان همانند حوادث غیرمترقبه گذشته در استان‌های دیگر، گروه های جهادی مردمی زیادی در روزهای اول به منطقه ورود پیدا کردند و در کنار مردم و دیگر نهادهای خدمات رسان مشغول به امداد رسانی به مردم سیل زده شدند.
تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
پایگاه خبری تحلیلی شیرازه؛ گروه‌های جهادی به عنوان یکی از کارآمدترین نیرو‌های مردمی، همواره داوطلبانه در حوادث و بلایای طبیعی به کمک آسیب دیدگان شتافته اند. در ماجرای سیل‌های اخیر استان‌های مختلف نیز این گروه‌ها در پاسخ به منویات رهبر انقلاب به کمک سیل زدگان شتافتند و اقدامات مهم و کارآمدی در راستای کمک به مناطق سیل زده انجام داده اند.
در سیل اخیر استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان همانند حوادث غیرمترقبه گذشته در استان‌های دیگر، گروه های جهادی مردمی زیادی در روزهای اول به منطقه ورود پیدا کردند و در کنار مردم و دیگر نهادهای خدمات رسان مشغول به امداد رسانی به مردم سیل زده شدند.یکی از این گروه ها، گروه جهادی دیده بان مردم به سرپرستی آقای علی علیجانی است که در روستای زرآباد استان سیستان و بلوچستان به خدمت رسانی مشغول است. فیلم زیر گوشه ای از مشکلات مردم این روستا را به تصویر کشیده است.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

نظرات بینندگان