کد خبر: ۱۳۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سردار نجات در حاشیه بازدید از مرکز کنترل رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج:

بسیج با تولید محتوای دیجیتال، می‌تواند آرمان‌های انقلاب را به گوش جهان برساند

سردار حسین نجات، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در مرکز کنترل و مانیتوریگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور حاضر شده و از روند برگزاری این مسابقات بازدید کرد.
  سردار حسین نجات، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه هم در مرکز کنترل و مانیتوریگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور حاضر شده و از روند برگزاری این مسابقات بازدید کرد.

وی درخصوص فعالیت‌های بسیج در حوزه فضای مجازی و عملکرد سازمان فضای مجازی بسیج برای برگزاری رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال اظهار داشت: مقایسه این رویداد با رقابت های سال گذشته نشان می دهد که رویداد سال 98 هم از جنبه تعداد و هم به لحاظ محتوا بسیار قوی تر عمل کرده است.

بسیج با تولید محتوای دیجیتال، می‌تواند آرمان‌های انقلاب را به گوش جهان برساند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با اشاره به ابتکارات بسیج در حوزه تولید محتوا یادآوری کرد: امیدواریم نتایجی که از این دوره از رقابت ها به دست می آید چراغ راهی برای پیشرفت در آینده باشد؛ جمهوری اسلامی علیرغم اینکه در حوزه های مختلف از قدرت خوبی برخوردار است اما باید حرف اول را در حوزه جنگ نرم بزند.

نجات در ادامه افزود: از آنجایی که ایده جمهوری اسلامی یک انسان متعالی است باید بتواند روز به روز رشد و پیشرفت کرده و به حالت متعالی خود برسد؛ تلاش جمهوری اسلامی هم رهاندن انسان ها از یوغ بردگی و اسارت و در ادامه بندگی خداوند است.

وی همچنین تصریح کرد: وقتی ایده های جمهوری اسلام یدر چنین حدی قرار دارد، اینکه بتوانیم این نظرات و آرمان ها را به گوش مردم دنیا برسانیم قطعاً آنها هم از این ایده های انسانی استقبال کرده و طرفدار و عاشق جمهوری اسلامی و آرمان های آن می شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه ایران کشوری است که ذاتاً دارای قدرت و ایده است بیان کرد: اگر بتوان با روش‌های نوین و بر اساس ابزار روز و از طریق شبکه های اجتماعی، محتواهای تولید شده نظیر خروجی های این رقابت 48 ساعته این ایده را به گوش مردم جهان برسانیم قطعاً گام موثری در صدور انقلاب اسلامی برداشته شده است.

نجات همچنین گفت: استفاده از فضای مجازی به نفع جمهوری اسلامی و یک فرصت تلقی می شود که اگر سازمان فضای مجازی از این فرصت خوب استفاده کرده و هنرمندانه وارد این فضا شوند، همه آحاد جامعه مخاطب آنها خواهند شد و افراد با سلیقه های مختلف و با زبانها و گویش های مختلف از تولیدات سازمان فضای مجازی استفاده می کنند.

نظرات بینندگان