کد خبر: ۱۳۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سردار سپهر در حاشیه بازدید از مرکز کنترل رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج:

دشمن به وسیله فضای مجازی می‌خواهد محاسبات مردم و مسئولان را به هم بریزد

سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در مرکز کنترل و مانیتوریگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور حاضر شده و از روند برگزاری این مسابقات بازدید کرد.
  سردار محمدحسین سپهر، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم در مرکز کنترل و مانیتوریگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور حاضر شده و از روند برگزاری این مسابقات بازدید کرد.

وی در خصوص ضرورت تولید محتوای دیجیتال توسط بسیج و کیفیت این فعالیت ها و همچنین تشکر از برگزارکنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور اظهار داشت: مسئولان فضای مجازی بسیج با روحیه جهادی خود در انجام این رویداد مهم و بزرگ برای تولید محتوای دیجیتال بسیار تلاش کرده و این تلاش آنها قابل تقدیر است.

جانشین رئیس سازمان بسیج در ادامه افزود: با توجه به اینکه دشمنان ما در عرصه های فرهنگی و فضای مجازی به دنبال تغییر اذهان، افکار، باورها و رفتار ما هستند و از این طریق می خواهند محاسبات مردم و مسئولان کشور را به هم بریزند از همین جهت در یک جنگ تمام عیار نرم و فرهنگی با آنها قرار گرفته‌ایم.

سردار سپهر با بیان اینکه تلاش ها و جهت حرکت بسیج در فضای مجازی باید هم آفندی و هم پدافندی باشد عنوان کرد: باید تلاش ما در این فضا به شکلی باشد که محاسبات، اذهان، افکار و باورهای دشمن در این فضا تغییر و به نفع کشور مدیریت شود.

وی همچنین گفت: یقیناً تولید محتواهای مورد نیاز ما در داخل و خارج از کشور یکی از وظایف فضای مجازی بسیج بوده که مطمئن هستم که با تلاش مجاهدانه، عالمانه و آگاهانه همکاران در فضای مجازی و گروه های مردمی، به بالاترین سطح پشتوانه مردمی خواهیم رسید.

جانشین رئیس سازمان بسیج در ادامه افزود: با حضور این تیم های تخصصی که غالباً از مردم عادی هستند می توان این انتظار را داشت که نهضت تولید محتوا به راه افتاده و به حد مطلوبی از این حرکت آفندی در فضای مجازی دست پیدا خواهیم کرد.

سردار سپهر در خصوص قدرتمندتر شدن در فضای مجازی و نقش رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور همچنین گفت: باید به اعترافات یکی از شخصیت های مهم فرهنگی و دانشگاهی در آمریکا اشاره کنیم که می‌گوید ایران نیازی به بمب هسته ای و اتمی ندارد و ایران با فرهنگ خود دنیا را تسخیر خواهد کرد؛ این اظهارات یک اندیشمند آمریکایی همان وعده های الهی است که در خصوص جبهه حق در قرآن به مسلمانان داده شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به مبانی دینی، اعتقادی و فرهنگی که در کشور وجود دارد، قطعاً در صحنه های دینی، فرهنگی، رسانه‌ای، گفتمانی و روایت های درست از جهان اسلام دست برتر خواهیم داشت و قدرتمند خواهیم بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین همچنین تأکید کرد: با توجه به اینکه حرکت در فضای مجازی به فضل الهی صادقانه و عالمانه بوده و هدف اصلی فعالیت ها در این فضا، آشنایی مردم دنیا با حقایق اسلام است، ان شاءالله برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سراسر کشور و سایر فعالیت های سازمان فضای مجازی بسیج، گام نهادن در مسیر قدرتمند تر شدن است.

 

نظرات بینندگان