کد خبر: ۱۳۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۸

معاون فرهنگی شهرداری شیراز تغییر كرد

در پی استعفای ابراهیم گشتاسبی‌راد از سمت معاونت فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، رئيس جدید این سازمان معرفی شد.
 به گزارش شیرازه، ابراهیم گشتاسبی‌راد، معاون فرهنگی و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز استعفا داد.

۱۳۹۶/۱۲/۱۰ حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز طی حکمی ابراهیم گشتاسبی‌راد،سرپرست سابق دانشگاه شیراز را به عنوان معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این سازمان منصوب كرد.
شهردار شیراز در حكم خود اجرای دقیق آیین‌نامه‌ها، برنامه‌ریزی، سازماندهی و کنترل در زمینه‌های امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر را از معاون فرهنگی خود خواستار شده بود.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز تغییر كرد
حال پس از قریب به دوسال ظهر امروز شنبه دکتر گشتاسبی‌راد، با انتشار متنی در فضای مجازی از استعفای خود و قبول آن توسط شهردار شیراز خبر داد.

گشتاسبی‌راد در این پیام از استعفای خود و موافقت شهردار شیراز با این استعفا خبر داده، نوشته است:

«با سلام. همکاران عزیز و دوستان.

خوشبختانه شهردار محترم با استعفای اینجانب موافقت فرمودند. حدود دو سال در کنار شما بودم و با همه‌ی سختی‌ها شاهد تلاش و زحمت‌های شما برای سلامت اجتماعی فرهنگی و ورزشی بودم. خدا را شکر که به بنده این فرصت را داد که بتوانم به مردم عزیز شیراز به خصوص مردم محروم و کم‌برخوردار خدمت نمایم.

امروز سازمان فرهنگی با مدیران لایق به خوبی می‌توانند خدمت‌رسانی نمایند و جایگاه فرهنگی شهرداری در بین هنرمندان، اهل فرهنگ و روحانیان و ورزشکاران و فعالین اجتماعی شناخته شده است. اگر امروز لبخندی بر لبی می‌نشیند و امیدی در دلی روشن می‌شود، حاصل زحمات شما عزیزان است.

از همه شما که با بنده همراه بودید تشکر می‌کنم و اگر در محیط کاری بدی از من دیدید حلالیت می‌طلبم. به بزرگواری خودتان ببخشید.

والذین جاهدوا فینا لنهدینّهُم سُبُلَنا

التماس دعا.»

انتصاب سریع جایگزین گشتاسبی‌

در پی این استعفا، حیدر اسكندرپور، شهردار شیراز طی حكمی مرتضی جعفری را به سمت معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز منصوب كرد.

اسکندرپور در حکم مرتضی جعفری نظارت بر برنامه‌ریزی، سازماندهی و کنترل در زمینه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر را از مهم‌ترین مأموریت‌های رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برشمرد.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز تغییر كرد

همچنین نظارت بر تعیین خط و مشی برنامه‌های کلی، نظارت بر تهیه و تدوین طرح‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و ... از دیگر مأموریت‌های جعفری است.

مرتضی جعفری دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز است. از جمله سوابق وی می‌توان به مشاور کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز، مشاور فرهنگی آستان مقدس شاهچراغ(ع)، مشاور رئیس شورای اسلامی شهر در امور دانشگاه‌ها، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی و عربی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در تمام مقاطع از سال ۹۴ تاکنون و عضو شورای پژوهشی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز اشاره کرد.

همچنین راه‌اندازی کانون ادبی، برگزاری همایش ‌مختلف در حوزه فرهنگی و ادب اشاره کرد و تألیف كتب و مقالات علمی ـ تخصصی در حوزه فرهنگ و ادبیات فارسی از دیگر فعالیت‌های جعفری طی سال‌های اخیر است.

معاون فرهنگی شهرداری شیراز تغییر كرد

نظرات بینندگان