کد خبر: ۱۳۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس خبر داد؛

اختصاص بیش از ۶۰۰ میلیارد تسهیلات به اشتغال زایی در فارس

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: ۶٧٨ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد ١٠ هزار شغل در استان فارس تخصیص یافت.
سهراب مختاری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس اظهار کرد: تسهیلات ارائه شده در قالب ۵ هزار و ۴٠١ طرح و از محل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر به این طرح‌ها پرداخت شده است.

او، در خصوص طرح‌های بهره برداری شده نیز تصریح کرد: بیش از ٣ هزار و ٩٧٠ طرح با اشتغالزایی بیش از ۸ هزار و ٢۴۴ نفر و اعتبار ٣۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مختاری با اشاره به اینکه همه اطلاعات دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال در تارنمای ویژه‌ای به صورت عمومی انتشار یافته، تصریح کرد: از طرح‌های حوزه ورزش و جوانان که به وزارت کار و تعاون ارائه شده است تاکنون بیش از سه میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات پرداخته شده است و برخی طرح‌های دیگر ورزش و جوانان برای دریافت ٢۶ میلیارد تومان تسهیلات به صندوق‌ها معرفی شده‌اند.

سهراب مختاری با اشاره به فعالیت شرکت‌های کاریابی، ادامه داد: پارسال بیش از ۵ هزار نفر به مشاغل مختلف معرفی شده‌اند و امسال هم این تعداد به ۵ هزار و ٣٢٨ نفر افزایش یافته است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: استان فارس در کشور در حوزه کارورزی اولین استان در کشور است و تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در طرح کاروزی و در بخش مهارت آموزی هم در فارس هزار و ۶١۶ نفر نیز از این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان