کد خبر: ۱۳۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸

داوری آثار جشنواره ملی حرکت دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به فارس واگذار شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس با اشاره به فعال شدن دبیرخانه جشنواره حرکت درون دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در شیراز گفت: داوری این آثار از ششم بهمن 98 در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز آغاز می‌شود.

به گزارش شیرازه، دکتر محمدجامعی اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، داوری حدود 300 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره که از 173 دانشکده فنی سراسر کشور است، تا هشتم بهمن ماه امسال ادامه دارد.

دبیراجرایی دومین جشنواره درون دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: با توجه به تشکیل اتحادیه انجمن‌های علمی کشور نسبت به سال گذشته با افزایش چهاربرابری آثار دریافتی دبیرخانه جشنواره روبرو بوده‌ایم.

جامعی گفت: آثار ارسالی با مشارکت بیش از 30 داور در 45 رشته از انجمن‌های علمی و مشاوران انجمن‌ها در زمینه طرح‌های ابتکاری و ایده‌های دانشجویی در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های شاخص فرهنگی و علمی، برای دومین سال است که استان فارس و دانشکده فنی شهید باهنر شیراز به صورت پیاپی داوری آثار این جشنواره را به عهده دارد.

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس نیز اظهار داشت: این دبیرخانه از اواخر دیماه 98 فعال شده و در پی آن با حمایت رئیس دانشگاه کمیته‌های اجرایی، داوری، اطلاع‌رسانی و پشتیبانی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

نادر امیدوار با قدردانی از دکتر صالحی عمران رئیس، دکتر مهدی معاون فرهنگی و دکتر دستگردی مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و همچنین دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس و معاونان اداری و آموزشی این دانشگاه در برگزاری جشنواره درون دانشگاهی حرکت بیان کرد: برگزیدگان، به جشنواره ملی حرکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که بین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، راه می‌یابند. 

مسئول برگزاری داوری جشنواره حرکت درون دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: از دلایل واگذاری دبیرخانه جشنواره حرکت به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس می‌توان به تجربه، تعدد رشته‌ها، تعداد استادان مشاور، تعداد نشریه‌ها و انجمن‌های علمی فعال و  عملکرد مناسب در این زمینه عنوان کرد.

وی افزود: در حال حاضر 36 انجمن علمی در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان فارس فعال است که هفت انجمن آن در رشته‌های الکترونیک، حسابداری، کامپیوتر، معماری و شهرسازی، عمران، برق و حسابداری در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید باهنر شیراز فعال هستند.

براساس این گزارش، با ابلاغ دکتر رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور دکتر جامعی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان فارس به عنوان دبیر اجرایی جشنواره درون دانشگاهی دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب شد.

این جشنواره توسط دفتر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس و هسته‌ها و انجمن‌های علمی این دانشگاه برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان