کد خبر: ۱۳۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
در صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد:

نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و انتخابات فارس

نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و انتخابات فارس به میزبانی صداوسیمای مرکز فارس تشکیل شد.

به گزارش شیرازه، در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و انتخابات فارس که به میزبانی صداوسیمای مرکز فارس تشکیل شد، سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه علی رغم همه مشکلاتی که امروز شاهدیم دشمنان اعمال کردند، اما هرساله شاهد اتفاقات خوبی هستیم، تصریح کرد: امروز بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان یک صدا علیه ما کار می کنند و این وظیفه جامعه رسانه ای جمهوری اسلامی است تا واقعیات را، از اقدامات انجام شده و زحمات و خدمات صورت گرفته در این چهل و یک سال را به مردم بگویند.

وی با بیان اینکه امروز در اوج اقتدار آماده برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب هستیم، افزود: جامعه رسانه ای ایران اسلامی، باید امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در میان آزادیخواهان جهان به نمایش بگذارند.

وی به ایجاد شور و نشاط در اجرای جشن‌های دهه فجر اشاره و تاکید کرد: با همفکری و هم افزایی رسانه ها، امسال مطمئن‌تر و بهتر از قبل دستاورد‌ها به اطلاع مردم رسانده می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به برنامه‌های تولیدی این مرکز در دو حوزه دهه فجر و انتخابات اشاره کرد و گفت: معاونت‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی فارس با تولید برنامه‌های مختلف آماده به نمایش گذاشتن جشن‌های دهه فجر و حضور حماسی مردم در انتخابات هستتند .

وی تأکید کرد: در تمام نقاط استان باید خبرنگاران جشن‌ها و برنامه‌های این دو رویداد مهم را پوشش ‌دهند.

سهرابی به تولید برنامه‌های انتخاباتی معاونت‌های صدا و سیمای مرکز فارس اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابات برنامه ریزی خوبی در سطح استانی و ملی انجام شده است به طوریکه معاونت سیما با ٧ هزار دقیقه ، تامین برنامه با ١٢ هزار دقیقه، صدا با ١٤ هزار و پانصد دقیقه و خبر با ٨٥٠ دقیقه برنامه‌های انتخاباتی را پوشش می‌دهند.

وی ادامه داد: در معاونت فضای مجازی برنامه ریزی برای ساخت نماهنگ و موشن گرافی و موضوعات مرتبط در حال انجام است و پژوهش‌های انتخاباتی استانی و ملی انجام شده است.

سهرابی، هدف از برنامه سازی‌ها و نشان دادن دستاورد‌های نظام را حضور معنادار مردم پای صندوق و راهپیمایی دانست و افزود: مردم با دیدن اقتدار نظام امیدوار‌تر می‌شوند و در ٢٢ بهمن و انتخابات شاهد خواهیم بود که برگ زرینی به افتخارات این استان افزوده خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به همزمانی ٢٢ بهمن با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: برای این موضوع باید آمادگی کامل داشت زیرا مردم با حضور خود در تشییع پیکر سردار سلیمانی قدرت اسلام و تشیع را به رخ جهانیان کشاندند و باید آن را قدر دانست.

وی ادامه داد: بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی نیز نباید فراموش شود و یاد و خاطره آن‌ها را در هر مراسمی گرامی داشت و باید قدر دان بصیرت، آگاهی و صبر خانواده‌های آنان بود.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان