کد خبر: ۱۳۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

شهادت سردار رشید اسلام و انتخابات، به دهه فجر امسال حال و هوایی دیگر داده است

سهرابی گفت: با توجه به فضایی که در کشور بوجود آمده، و سعی در ایجاد ناامیدی و ترس از آینده القا می شود که بعضی از خودی ها هم به این قضیه دامن می زنند، وظیفه حوزه اطلاع رسانی در این برهه از زمان را سنگین تر و بیشتر کرده است.

به گزارش شیرازه، در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر و انتخابات فارس که به میزبانی صداوسیمای مرکز فارس تشکیل شد، صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه دهه فجر امسال به دلیل شهادت سردار رشید اسلام، و بلافاصله بعد از آن انتخابات با سال گذشته متفاوت است، اظهار داشت: با توجه به فضایی که در کشور بوجود آمده، و سعی در ایجاد ناامیدی و ترس از آینده القا می شود که بعضی از خودی ها هم به این قضیه دامن می زنند که در این چهل سال مگر چه اتفاقی افتاده ؟ لذا وظیفه حوزه اطلاع رسانی در این برهه از زمان را سنگین تر و بیشتر کرده است.

به گفته وی، دو شورای فضای مجازی و اطلاع رسانی استان راه اندازی شده تا بتوان با مدیریت صحیح دستاورد‌های چهل و یک ساله انقلاب را منعکس کرد.

وی تأکید کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با توانایی هایی که دارد، جهت اطلاع رسانی تمام قد در اختیار کمیته اطلاع رسانی دهه فجر استان است.

به گفته سهرابی، جشنواره های موسیقی، فیلم، مد و لباس، مسابقات قرآنی، اختتامیه جشنواره مطبوعات استان از برنامه های امیدآفرینی این اداره کل در بهمن ماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس همچنین با اشاره به اینکه امسال برنامه ریزی شده که مدیران کل دستاورد‌های انقلاب در حوزه خود را به سمع و نظر مردم برسانند، افزود: با برنامه ریزی انجام شده، تمامی مدیران کل فارس می‌بایست دستاورد‌های چهل و یک سال انقلاب در حوزه فعالیت خود را ارایه و رسانه‌های فارس آن را پوشش دهند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان