کد خبر: ۱۳۵۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

کارگروه کارگری و کار آفرینی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی درشهرستان زرقان برگزار شد

کارگروه کارگری و کار آفرینی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی درشهرستان زرقان برگزار شد

به گزارش شیرازه، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، در این کارگروه که با حضور کارآفرینان، تعاون‌گران و مسئولین روابط عمومی و شورای اسلامی کار کارخانجات و شرکت های صنعتی شهرستان زرقان و نهادهای عمومی غیردولتی برگزار شد،
سمیه رفیعی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرقان ضمن خوش‌آمد گویی به شرکت کنندگان گفت : کارگروه کارگری و کارآفرینان شهرستان برنامه های گسترده ای در جهت برگزاری دهه فجر در دو بخش را در دستور کار قرار داده که بخشی از برنامه ها به صورت مشارکتی و با حضور همه ی شرکت ها، کارخانجات، تعاون‌گران و کارآفرینان، به عنوان جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۰ بهمن ماه باحضور مسیولین و مقامات ارشد استان در سالن فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.
وی افزود : بخش دیگری از جشن ها و ویژه برنامه های دهه فجر توسط شرکت ها و کارخانجات در مجموعه های صعنتی و کارگری در قالب نصب پلاکارد، پوستر، اذین بندی، پخش سرود های انقلابی، برگزاری جشن ها و پخش شیرینی و برنامه های شاد برگزار خواهد شد.

سمیه رفیعی گفت : مهم ترین برنامه های دهه فجر از سوی کارگروه، مشارکت و حضور باشکوه کلیه واحدهای صنعتی و فعالان کارگری با توجه به تقارن با اربعین فراق سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی در دستور کار قرار گرفته است و از اهم برنامه های اجرایی : غبارروبی گلزارشهدا ، دیدار با امام جمعه معزز شهرستان زرقان ،دیدار با خانواده شهدا ،  شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن و حضور در نماز جمعه زرقان برشمردند.

در ادامه ابراهیم عباسی عضو شورای اطلاع رسانی استان فارس گفت : صنعتگران و فعالان حوزه کارگری و کارآفرینی در طول انقلاب اسلامی نقش مهمی در پیروزی و حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی و پایداری و مقاومت در عرصه اقتصادی داشته اند.

وی با اشاره به سهم بالای شهرستان زرقان از حوزه صنعت گفت : شهرستان زرقان پتانسیل های فراوانی در حوزه صنعت و توسعه اقتصادی دارد که امیدواریم با تلاش و همت فعالان این عرصه از فرصت های موجود بهره برداری لازم انجام شود.

وی با اشاره به تدابیر و سیاست های دولت در ایجاد اشتغال علی رغم وجود جنگ اقتصادی و تحریم ها افزود : دهه فجر میتواند فرصتی برای معرفی دستاوردها و توانمندی های واحد های اقتصادی و معرفی شهرستان زرقان باشد.

در این مراسم بهروز باصری   روابط عمومی اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ضمن تقدیر از خدمات و زحمات جامعه کار و تلاش و تلاش های بی وقفه رئیس اداره شهرستان زرقان گفت : امیدواریم با حضور با شکوه جامعه کارگری و کارآفرینی و تعاونگران  در ایام الله دهه فجر نقش موثر این قشر از جامعه در مشارکت های اجتماعی به صورت پر رنگ به منصه ظهور برسد.
وی در پایان افزود : شهرستان زرقان توانسته است در بین 36 شهرستان استان فارس، بعنوان شهرستان برتر در تشکیل تعاونی ها ، طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و اشتغال و کارآفرینی جایگاه خوبی را کسب نماید.

نظرات بینندگان