کد خبر: ۱۳۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
فرمانده سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز خبر داد:

اعزام یک هزار دانش آموز به راهیان نور جنوب/ راهیان نور بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه احمد بن موسی(ع) از اعزام یک هزار دانش آموز به راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

به گزارش شیرازه، سرهنگ مرتضی خسروانی در مراسم اعزام دانش­آموزان شیراز به راهیان نور با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: راهیان­نور بهترین و ارزشمند­ترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان­های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار است.

خسروانی با تاکید بر اینکه نسل جوان ایران اسلامی باید با ایثارگری­ های رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به خوبی آشنا شوند، ادامه داد: همه ما باید این لحظه­ ها را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم غنیمت بشماریم.

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) افزود: راهیان­نور حرکتی عظیم برای حفظ ارزش­های والای شهدا و آرمان­های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهی برای مقابله با تهاجمات همه جانبه فرهنگی استکبار علیه نسل جوان است.

وی به راه­های مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن پرداخت و یادآور شد: تهاجمات فرهنگی استکبار جهانی به شیوه­های مختلف در کشور وجود دارد که یکی از راه های مقابله با آن، توجه به فرصت بزرگ راهیان­نور است.

خسروانی با بیان اینکه امروز هفت اتوبوس از دانش­آموزان پسر متوسطه با ظرفیت 250 نفر به راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می­شوند یاد آور شد: این اردو سه روزه بوده و از مناطق عملیاتی شلمچه، اروندرود، کربلای4 و والفجر 8 دیدن خواهند کرد.

فرمانده ناحیه سپاه احمد بن موسی(ع) شیراز با اشاره به اینکه در مرحله اول نیز 450 دانش آموز به این مناطق اعزام شدند، گفت: در مجموع 1000 دانش­آموز به راهیان­نور در مناطق عملیاتی جنوب اعزام می­شوند.

نویسنده :
فاطمه اسدزاده
نظرات بینندگان