کد خبر: ۱۳۵۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۸ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

آغاز پویش اکران «مسجد به مسجد» و «مدرسه به مدرسه» ۳ فیلم پرطرفدار

پویش اکران فیلم‌های سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، «23 نفر» و انیمیشن «بنیامین» از امروز تا 30 بهمن ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود.
 
به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر پویش اکران فیلم‌های سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، «۲۳ نفر» و انیمیشن «بنیامین» از امروز پنجشنبه ۱۰ بهمن تا ۳۰ بهمن ماه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش که «مسجد به مسجد» و «مدرسه به مدرسه» نام دارد می‌توانند تا آخر بهمن ماه در مساجد و مدارس سراسر کشور، این برنامه اکران را داشته باشند.

در قالب این پویش اکران، امکانی فراهم شده است که همه مخاطبان و علاقمندان می‌توانند با هر امکاناتی و بدون محدودیت خاصی و صرفا با یک لپ‌تاپ، در مساجد و مدارس خود به اکران این آثار بپردازند.

هدف از اجرای این طرح فراهم آوردن امکان اکران و تماشای فیلم‌های سینمایی «منطقه پرواز ممنوع»، «۲۳ نفر» و انیمیشن «بنیامین» به صورت همزمان در سراسر کشور است.

گفتنی است، مخاطبان و علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام اکران و تماشای این فیلم‌ها در سایت «عماریار» به نشانی www.ammaryar.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۷۹۵۶۲۰ تماس حاصل نمایند.

نظرات بینندگان