کد خبر: ۱۳۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
وزیر ورزش و جوانان در کازرون:

سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی می شود/ اشباع زیرساخت‌ های ورزشی در شهرستان‌ های کشور

سلطانی فرگفت: سرمربی تیم ملی فوتبال تا چند روز آینده معرفی می شود.
   مسعود سلطانی‌فر صبح امروز (جمعه ۱۱ بهمن) در حاشیه سفر به شهرستان کازرون و افتتاح ۲ پروژه ورزشی در این شهرستان، اظهار داشت: افتتاح دو سالن چند منظوره ورزشی در روستا‌های کلانی و جام بزرگی حکایت از سیاست و استراتژی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر توسعه عدالت، محور زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار دارد.

او افزود: زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های کشور به درجه‌ای از اشباع رسیده، از این رو چند سالی است که وزارت ورزش و جوانان سیاست خود را بر توسعه این زیرساخت‌ها در روستا‌ها متمرکز کرده است.

سلطانی‌ فر با تقدیر از استانداران فارس خصوصاً استاندار کنونی این استان که با نگاهی عمرانی توجه و حمایت ویژه‌ای نسبت به ورزش دارد افزود: فارس با دارا بودن ورزشگاه بزرگ ۵۰ هزار نفره و سالن شش هزار نفره شیراز، سالن‌های چند منظوره و خوابگاه‌های بزرگ در شهرستان‌های مختلف، در کنار فرودگاه‌های فعال و هتل‌های چند ستاره اکنون به یکی از قطب‌های میزبانی مسابقات مختلف ورزشی در سطح ملی و بین المللی در کشور تبدیل شده است.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری نسبت به اثر گذاری توسعه زیرساخت‌های ورزشی در نتیجه گیری نرم‌افزاری ورزش استان فارس گفت: در آینده خبر‌های خوبی از ورزش این استان خواهیم شنید.

سلطانی‌فر در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص تیم ملی فوتبال نیز گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان حمایت از تیم‌های ملی در تمامی رشته‌ها و نظارت بر عملکرد فدراسیون هاست.

او افزود: سرمربی تیم ملی فوتبال نیز تا چند روز آینده معرفی خواهد شد.
نظرات بینندگان